Ik ben dus op zoek naar een een leuke hond alleen kan ik maar niet kiezen tussen bepaalde rassen.
Ik wil over een tijdje, over 2 maanden ongeveer, een pup aan schaffen het liefst zo jong mogelijk.
Nou heb ik 11 jaar een klein hondje gehad maar ik vind een middel grote hond toch wat leuker.
Nu zit ik te twijfelen tussen 3 rassen... De amerikaanse stafford, De chocolade bruine labrador en een mechelse herder.
Ik heb altijd al een zwak gehad voor herders ik vind het trouwe wat ze hebben voor hun baas en de kracht die ze hebben echt prachtig om te zien.
De labrador schijnt heel lief te zijn en qua karakter passen ze ook perfect alleen... als ze groot worden vind ik ze een beetje saai.
De amerikaanse stafford vind ik heel stoer alleen vind ik ook niet alle staffords even mooi.
Ik en mijn moeder hebben een normaal rijtjes huis met een normale tot grote achteruin, hier vlakbij is wel een park waar ik de hond lekker kan laten rennen. Ik kan hem 3 keer per dag uitlaten. Mijn moeder heeft een hekel aan haren

Ik kom er dus echt niet uit, wie heeft er ervaring met 1 van deze rassen. Eventuele andere rassen kun je proberen maar ik ben heel kieskeurig. Ben benieuwd!