Tja, eens moet de koek op zijn...... gister was de laatste dag dat ik naar het Dolfi kon gaan, dus ik sluit maar af met een BANG! 10 Heerlijke koppies!
volgens mij heb jij iets met die beestjes. hoeveel verschillende dolfijnen zijn het eigenlijk (want ik zie daar totaal geen verschil in) ? En welke soort precies ?
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-09 10:21
jokari schreef:
volgens mij heb jij iets met die beestjes. hoeveel verschillende dolfijnen zijn het eigenlijk (want ik zie daar totaal geen verschil in) ? En welke soort precies ?
Voor deze shoot waren het er maar 2, en het zijn tuimelaardolfijnen. Jammer dat mijn abo nu verlopen is!
Ik ben twee weken terug in Seaworld geweest dolfijnen en orka`s kijken. Maar ze blijven wel heel aandoenlijk om te zien. Ik wil bij het zien van deze foto`s weer terug.
Ik heb een keer met dolfijnen gezwommen,geweldige ervaring.
Anoniem
Geplaatst: 08-11-09 03:06
ze zijn zeker prachtig, Ik vind dolfijnen ook hele erge bijzondere dieren en heb ook een tattoo van een dolfijn op mn heup.
Een aantal jaren geleden heb ik op de dominicaanse republiek gezwommen met dolfijnen en werd je ook door 2 dolfijnen vooruit getrokken aan de rug vinnen, In een groot afgezet stuk zee. Prachtig is dat! Vind ze echt bijzonder, en ze kijken ook altijd zo vorlijk
@ Cinnepin: Nou, zo vrolijk ging het de laatste keer niet aan toe hoor: er werd flink veel geknokt in het water, veel bijten, en eentje zelfs slaan met de kaken (wat duidt op aggressief gedrag!)
Maar voor de rest zijn ze wel lief hoor! (Misschien hadden ze even hun dag niet)
De dolfijn op de eerste foto heeft een hele grote streep op zijn hoofd, is dat een litteken? En voor de rest vind ik ze zeer zeker allemaal een ander gezicht hebben, kijk maar eens hoe verschillend de witte aftekeningen zijn.
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-09 10:36
Cassidy schreef:
De dolfijn op de eerste foto heeft een hele grote streep op zijn hoofd, is dat een litteken?