Kat overreden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janne92

Kat overreden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 20:11

Ik moet het echt even kwijt hier.
Onze kat is gister avond overreden.
Hij kwam gister avond niet voor het eten en vanochtend ook niet en hij komt altijd.
Dus hadden we vanochtend de dierenambulance gebeld gevraagd of ze kat hadden gevonden.
Even later bellen ze terug op en zeggen ze dat ze inderdaad zo'n kat hebben gevonden.
We konden na half 2 langskomen om te kijken of het hem echt was( ik had nog geen idee dat hij dood was hadden ze niet verteld )
Dus ik met me vriend reismandje mee naar de dierenambulance komen we daar,gingen we naar de schuur toe en we wachtte even buiten en toen zei ze ja kom maar kijken of dit hem is. En toen lag hij dood op een tafeltje. Ik moest zo ongelovelijk huilen want we dachten dat hij nog levend was en alles goed met hem was. Er is over zijn hoofd heen gereden. Ik vind het zo erg en kan het nog steeds niet geloven hij was pas 1 jaar. En ben ook boos op diegene die hem heeft aangereden. En op de dierenambulance ze konden best zeggen dat hij al overleden was we gingen er namelijk met hele goed moed heen. In mijn profiel staan wel foto's van onze kat Pepe.

Rust zacht jongen. We missen je!

jesito

Re: Kat overreden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:13

Jeetje wat erg.
Ook een beetje raar dat ze niet aangaven dat je kat al dood was.
Heel veel sterkte met het verlies van pepe.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:15

Ben er stil van.
Heel veel sterkte met je verlies.
Wat raar idd, dat ze er niet bij zeiden dat hij overleden was.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:19

agossie ;(
dat was zeker een zware schok! vooral dat je er niet op voorbereid was en gewoon dacht dat hij daar nog levend zat.

wijzelf hebben het van de zomer meegemaakt met onze poes. hebben haar zelf gevonden toen het net was gebeurt
er was een vrachtwagen over haar heupen heengereden toen ze uit angst voor het geluid de straat was overgestoken richting ons huis en het net niet had gehaald.
bestuurder is gewoon doorgereden, man.. wat waren wij daar boos/verdrietig over!
een poes kan altijd per ongeluk worden dood gereden,maar heb dan het fatsoen dit even te melden bij het dichtsbijzijnde huis ( ze lag dus gewoon direct bij ons erf)

hele nare ervaring om je kat daar dood te zien liggen met de ingewanden over de straat verspreid.
kat meegenomen in een mandje met haar speeltjes en fleece dekentje, de " zooi" heeft de buurvrouw heel lief voor ons weggespoten/opgeruimd, dat konden we dus echt niet.

Heel veel sterkte de komende tijd, dit is echt de meest nare ervaring om je dier te verliezen

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:20

Vreselijk!
Heel veel sterkte!

Ben mijn poes een aantal weken geleden verloren..
Ze is ook overreden ;(
Laatst bijgewerkt door haflingertje op 31-10-09 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

riannetjhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:22

tjah het is zielig maar zoke katten springen overal voor wij hebben ook eens een kat overeden |(
maar we konden ook niet remmen het regende en vrieste dus |(

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 20:22

Dank jullie wel allemaal.
Dit was onze kleine man:

Afbeelding

SLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:23

Gecondoleerd!
Ik ben laatst ook een poes verloren!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:25

Ach wat jammer zeg,hopen maar dat het snel is gegaan.Veel sterkte bij dit verlies.

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:25

Ochjee :(:) Gecondoleert en sterkte!

Vind inderdaad dat ze jullie wel aan de telefoon konden voorbereiden, ze wisten het tenslotte al en nu is voor jullie de klap alleen maar groter.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:26

Wat erg, sterkte :(:)

(Ik denk dat de dierenambulance medewerker dacht dat het duidelijk zou zijn dat hij dood was, omdat hij bij hen was. Als zij gebeld worden voor een levende kat, bengen ze die kat naar een DA of naar het asiel)

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:27

He bah,gecondoleerd hoor!
Wel een beetje lomp van de dierenambulance...

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 22:20

Hartstikke bedankt allemaal.
Morgen word hij opgehaald door majesta en hopen dat hij snel weer terug bij ons is in een urn. Ik ben er nog steeds heel erg down over. Ik ben woedend en verdrietig tegelijk en daar word ik heel verward van. Ik vind het ook moeilijk dat ik niet echt afscheid heb kunnen nemen. En dat mijn laatste herinnering aan hem zo moet zijn.

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:25

o jakkes!!!
Dit is zo akelig. |(
Weet precies wat je nu doormaakt.
Ook mijn poes is aangereden en daardoor overleden.
Ik wens je heel veel sterkte toe hoor met het verwerken hiervan :(:)

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 22:42

Ja ik ben overgevoelig voor overlijden van dieren en ik ben ook helemaal ingestort en heb huilbuien hele tijd probeer wel veel om afleiding te hebben maar ik heb het zo moeilijk

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:46

Is ook heel normaal dat je het moeilijk hebt. Je verliest een dier waar je van houd!!!! Mijn verzorgpaard is vrijdag ingeslapen en ik heb ook van die huilbuien.
Geef er maar gewoon aan toe. Dat is nodig.
Het zal nog wel een hele tijd duren eer je je wat beter zal gaan voelen.
Nogmaals sterkte voor jou.
Janne92 schreef:
Ja ik ben overgevoelig voor overlijden van dieren en ik ben ook helemaal ingestort en heb huilbuien hele tijd probeer wel veel om afleiding te hebben maar ik heb het zo moeilijk

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:47

Veel sterkte....

Dit is dus preccies de rede waarom die van mij niet buiten komen.
te bang dat ze overreden worden...

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:51

Ach jeetje :(
Wij weten hoe het is... De kat van mijn zus is ook overreden.
Heel veel sterkte...:(:)

BabsiejJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:55

Heel vervelend dat dit gebeurd is. Maar boos zijn op degene die m aangereden heeft? Die zit er waarschijnlijk ook niet op te wachten om een dier dood te rijden.

Wij hebben ook wel eens een kat aangereden maar was toch nog weggerend, naja dan kan je verder weinig.

Ook de rede dat mijn katten niet buiten mijn tuin komen.

Desalniettemin, sterkte met dit verlies.

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:57

Janne92 schreef:

Dat is logisch hoor :j Vooral omdat het zo plotseling is, dit verwacht je niet :(:)
Sterkte.

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 22:58

Die van ons kwam ook nooit buiten maar toen verhuisde ik naar mijn vader en toen ging hij mee en wij wonen zeg maar echt buiten en we hebben nog 2 katten die alleen maar buiten lopen en dan kan je haast je kat niet binnen houden en hij vond het geweldig buiten hij heeft zelfs paar keer een muis mee genomen en dan lag hij daar trots binnen met de muis tussen zijn poten.

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 00:44

Veel sterkte...

Vind het tegenstrijdig wat dierenambulance heeft gedaan.
Als ze het hadden gezegd en hij was het niet, was je naar daar mss gereden als een gek en het was mss je kat niet.

Maar zou dit nieuws liever nooit horen .. :(:)

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 04:50

ik vind het heel triest voor je, zeker de manier waarop ( hoewel ik ook denk, dat de dierenambulance wel dacht dat je het snapte, ze zijn geen asiel ;) )
het is gewoon wel het risico van een buitenkat, hoe naar ook, mijn katten lopen ook buiten, ik weet wat er kan gebeuren, wil niet zeggen dat ik het er niet vreselijk moeilijk mee zou hebben, maar boos zijn op degene die hem aangereden heeft? dat kan ook niet echt he, die heeft dat ook echt niet voor zijn/haar plezier gedaan, en weet het misschien ook niet eens.

mercurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 05:22

heel veel sterkte,vroeger toen ik ngo thuis woonde bij mijn ouders hebben we het ook vaak meegemaakt met eigen katten en die van buren.

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 15:40

Mijn vader was vandaag nog even naar de dierenambulance geweest om een handtekening te zetten voor de crematie en hij heeft gezegd dat hij het erg vervelend (zacht uitgedrukt) vond dat ze ons niet meer hebben geinformeerd en nu gaan ze het uitzoeken en word de urn gratis bij ons thuis gebracht wel leuk enz. maar het haalt de verdriet niet weg maar je kan het ook niet meer terug draaien