Dag mijn lieve Beppetut

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Biancaa

Dag mijn lieve Beppetut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-09 02:56

Na bijna 8 in mijn leven te zijn geweest, moest ik afscheid nemen van mijn Beppetut. Een lieve hond die ik heb aangeschaft na het overlijden van mijn lieve tweeling Mike* en Danique*. Ze was alles voor me, ze zorgde dat ik weer kon lachen na de dood van mijn 2.

Helaas kreeg ze veel pijn, de trappen in mijn portiek kon ze niet aan en kreeg daardoor nog meer pijn. De beslissing was moeilijk maar ze verdiende het niet om zo te moeten leven. Daarvoor betekende ze teveel voor me...

Vandaag om 16 uur heb ik nog 1 keer afscheid genomen, daarna is ze aansluitend gecremeerd. Haar as is mee naar huis gekomen in een mooie urn. Een oudroze bal met voetafdrukjes erop. Ik heb een beetje as apart gehouden om een tattoo te laten maken, ze hebben een voetafdruk genomen van haar.

Lieve Bep het gaat je goed daarboven, geen pijn meer, eindelijk kunnen rennen zonder dat er gezegd wordt dat je dat niet mag en je rustig moet houden. Leef je uit daarboven en ga alle velden door, ren zoals je nooit gerend hebt.

Let je op die 2 daarboven waardoor je in ons leven bent gekomen? Nu mag je hun bewaken zoals je de kids thuis hebt bewaakt. Rust zacht lieverd, je zal nooit meer uit mijn leven te denken zijn, in mijn hart is een kamertje speciaal voor jou alleen!
Afbeelding

broek

Re: Dag mijn lieve Beppetut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 03:21

Heel veel sterkte met het verlies van Beppetut.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 03:39

ahgos wat erg voor je!! Ik krijg tranen van dit soort verhalen..
Echt heel veel sterkte!

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 03:48

heel erg veel sterkte met het verlies van je prachtige bull, wat zijn het toch heerlijke dieren !

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-09 04:04

Dat zijn ze zeker, ze lag er vanmiddag ook erg mooi bij. Het leek alsof ze sliep, alleen het gesnurk miste nog ;)

Het is zo'n raar idee dat ze nu in een "potje" zit, nu is ze weg, ik kan haar niet meer aaien, roepen, knuffelen of gewoon bij me houden als ik op de bank lig en zij ligt achter mijn benen in mn knieholtes.

Het voelt nu ook alsof het laatste stukje verbinding tussen mijn tweeling weg is. Zij was degene die mij het gevoel gaf destijds dat ik toch voor iemand mocht en kon zorgen na het overlijden van mijn tweeling. Ik had al een dochter thuis en die verlangde zo naar haar broertje en zusje en ze had niks meer. Een kerst zonder kinderen en met een lege buik.. Bep gaf toen zoveel vreugde in huis, in een wereld van verdriet dat maar doordraaide, zonder dat ik het wilde. Zij zorgde ervoor dat ik wel moest, dat ik mijn bed uit moest om haar uit te laten en met haar en mijn dochter ging wandelen, dan kwam ze weer met haar touw aangelopen om te spelen of inderdaad gewoon bij me liggen slapen, heerlijk was dat...

Ravien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 08:50

;) mooi gemaakt Bianca,
:(:) veel sterkte ermee :(:)

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 08:54

Sterkte!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 08:57

Heel veel sterkte,
zit met tranen dit te lezen!

EmEm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 10:12

Een belangrijke hond geweest zo te horen!
Veel sterkte!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 10:53

Mooi beschreven Bianca, Bep is zo belangrijk voor jou geweest. Gelukkig heb je ook voor haar ook het beste gedaan, maar het is zo rot dat je haar nu moet missen, sterkte :(:)

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 11:14

wat een knappe meid is bep.
je hebt voor je meisje gekozen bianca, ze zal vast goed op de tweeling passen!
Heel veel sterkte!!

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 23:30

jaa idd dat heerlijke snurken het zal nu wel heel erg stil zijn thuis.. alleen in je gedachte zal ze altijd door leven !!!