Op 9 oktober heb ik een nieuwe hamster gekocht, met de waarschuwing dat ze evt. zwanger kon zijn. Een week later was ze idd wel behoorlijk dikkig geworden en hadden we voor de zekerheid een aantal dingen maar uit de kooi gehaald. Die dag erna zijn ze geboren. Gelukkig zijn het er niet een hele boel geworden.
Gister waren dit de eerste foto's die ik van ze heb gemaakt:
CoopersB
Geplaatst: 28-10-09 22:12
Wat zijn ze ongelofelijk schattig!!! hoe oud zijn ze nu?
Veirl
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-09 22:14
En vanavond waren ze voor het eerst aan het wandelen door de kooi:
Och! zijn babyhamstertjes al zo af als ze geboren zijn? Ik had me echt van die nakende hulpeloze wurmen voorgesteld Ze zijn wel echt súpercute. Houd je ze zelf?
Leuk he! Ik heb ook een drachtige (of hoe noem je dat bij hamsters ) hamster gekocht. En ik had 2 weken later (op mn verjaardag) ook 5 van die wormpjes in de kooi liggen. Ik ben ze net allemaal kwijt. Echt super leuk is het. Ik heb hier toen ook wel een topic geplaatst met foto's
Veirl
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-09 15:22
@Berdien: Ze worden idd naakt en hulpeloos geboren, deze foto's zijn gemaakt toen ze een week uit waren. Dan zit er al wel haar enzo op. Ik hou ze helaas niet zelf. Ik had het zelf wel gewild, maar mijn ouders willen het niet hebben...
Iedereen bedankt voor de reacties.
Ik heb net de kooi schoongemaakt en wat speeltjes eringegooid. Volgens mij vonden ze het allemaal wel interessant, maar ook heel eng.
Dit is een ITP topic, dus er zijn veel meer foto's toegestaan dan in een gewoon topic. Toch zou het erg prettig zijn als er een beetje rekening gehouden wordt met een totaal aantal foto's. Mensen met trager internet of een tragere computer, hebben erg veel moeite met het openen van dit soort topics.