Ik heb nog geen lichtbronnen, ze zouden vandaag binnenkomen maar was er niet dus moet ik ff ergens anders bestellen
Dus dit is met 2 ramen
_Pansy_
Geplaatst: 28-10-09 20:00
Mooie foto's!
Moet wel zeggen dat ik de achtergrondkleur een beetje 'kil' vind. Dat viel me eerst nog wel mee, maar bij foto 4 krijg ik helemaal een koud gevoel. Bij dit hondje zou ik denk ik kiezen voor wit of een zachte kleur. Foto 2, 3, 5 en 7 vind ik het mooiste denk ik Ik ben niet helemaal weg van foto 1 en 6, dat komt denk ik door de houding. Foto 8 (eerste van het poesje) lijkt niet scherp.
Wat een leuk hondje trouwens!
De vieze oogjes vind ik trouwens ook storen, maar die vergeet je vast niet schoon te maken de volgende keer!
Oh, nou klinkt dit een beetje negatief he? Bedoel ik niet zo, ik vind het goede foto's!!!
Dankje, en commentaar is altijd welkom joh! Klinkt niet negatief hoor
Ik vind bij sommige foto's zelf ook de achtergrond wat kil.. En echt heel raar ik had nog een foto op m'n laptop is 'ie heel mooi maar als ik 'm upload helemaal wazig. En dat heeft die van Tessa dus ook..
Het eerste wat me opvalt zijn de vieze ogen van de hond. Zonde, want verder nette plaatjes! De kat vind ik heel leuk ! 1 had ik liever wat meer van onder gezien, maar verder prima !
Jammer van de harde slagschaduw.. maar dat had je al uitgelegd (geen lampen)
Verder kun je de achtergrond gerust nog een stukje 'naar voren' halen, waardoor je de overgang muur-vloer niet meer ziet (das immers de bedoeling van een achtergrond )
O, en wat ik echt een heel groot positief ding vind! De niet-geknepen-oogjes van sally! Ze krijgt een veel lievere uitstraling zo met haar open-glim oogjes!