Nee hoor is nog niet te oud, bij Petplan worden honden tot 9 jaar sowieso aangenomen en van 9 tot 12 op aanvraag. Proteq doet het geloof ik ook alleen werkt die website nu even niet mee. Ze zullen wel vragen de afgelopen maanden en als de hond daarin bij de dierenarts is geweest vragen ze om die gegevens en kan er eventueel iets uitgesloten worden voor een half jaar of jaar.
Ivy had wat huidproblemen gehad en is toen een half jaar uitgesloten voor huidproblemen.
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-09 12:27
Okee das erg fijn dan ga ik eens informeren,ik vind het toch wel handig zo,n verzekering.
Ze vragen wel om een algeheel onderzoek en een bloedtest, heb hier toevallig onlangs ook mee te maken gehad. (Alleen dit was een oudere kat) Helaas werden ze afgewezen omdat er nierfalen uitkwam en de ander een ziekteverleden had. Dat verleden gaan ze ook opvragen, als dit te ernstig is wordt je uitgesloten, en de kwalen die het dier tijdens het afsluiten al mankeerd wordt standaard al uitgesloten. Vergeet ook niet dat de premie velen malen hoger zal uitvallen dan als je het dier jong verzekerd dit kan oplopen tot 200%
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-09 16:49
De premie is 13.40 standaard en plus is ongveer 22 euro.