Ik ben al druk aan het zoeken geweest maar ik zoek echt hele kleine maatjes halsband met knipperende lampjes erin. Ik vind de gewone reflecterende bandjes niet zichtbaar genoeg en zoek daarom iets met knipperende lichtjes erin.
Iemand een tip voor mij?
TinkerTreas
Geplaatst: 27-10-09 11:07
Ik deed bij mijn JR wel van die bandjes om zijn nek die eigenlijk om je arm heen horen. Die kun je bij de fietsenwinkel kopen. Dat zijn van die bandjes met 4 led lampjes erin en je maakt ze met klittenband vast. Moet alleen naast de gewone halsband, omdat je er geen riem aan vast kan maken.
daffodil
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-09 11:08
Ja die heb ik maar die zijn dus te groot Het zijn echt hele kleine hondjes en vooral als ze los lopen, wil ik graag zien waar ze lopen....
gaapje
Geplaatst: 27-10-09 11:09
ik heb ze wel gehad voor mij jacks , alleen die fipte er echt van haha.
ze hadden ze toen hier bij de dieren winkel .
mijn zus heeft ook dieren speciaalzaak , kan der wel is bellen .
Je hebt lichtjes die je los aan je bandje kan bevestigen mijn jack russel pup heeft hem ook om gehad deze lampjes knipperen zijn te verkrijgen bij Wimsdierenspeciaalzaak in de Bilt en Maartensdijk weet niet of je in de buurt van Utrecht woont?
Zijn wel erg goede halsbanden met name die met witte LED verlichting. Overigens heb ik een hond waar ze net iets te groot voor zijn. Dan heb ik nog een gewone halsband om waar ik de riem aan klik en de visiglo gewoon eroverheen.
daffodil
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-09 11:17
Ik heb wel van die lampjes van de action, maar die zijn zo groot dat ze over de grond slepen.
Zal even een foto erbij zetten van de hondjes voor het idee....
Nee, 24 cm is echt veeeel te groot. Ze hebben de eerste 2 weken een kattenbandje omgehad, nu hebben ze zo'n bandje met reflecterende streep, zie hier:
Dit zijn de allerkleinste bandjes maar goed zo'n streep licht alleen maar op als er licht op schijnt. En ik wil eigenlijk zien waar ze lopen.....ze zitten nu op ongeveer 15/16 cm halsomtrek.
Nikka
Geplaatst: 27-10-09 11:32
Die nieuwe halsbanden van Visiglo zijn van een erg soepel materiaal. Misschien kan je tijdelijk met een lusje een stukje vastzetten. Dus een klein stukje dubbel vouwen en met een steekje vastzetten aan de randen boven en onder. Ik neem aan dat ze nog een stukje groter worden.
Ja ze worden wel iets groter maar niet zo heel erg groot. Ze blijven kleiner dan mijn andere honden, het zijn vrouwtjes en het is een kruising met een kleiner ras.....vooral Twiggy, die van de laatste foto is erg smal.
Ik zal eens kijken naar die Visiglo en thuis eens meten!
Ik had baby-bonton aan de halsbanden hangen toen ik op onverlichte stukken uitliet savonds. Dat is een hanger die allerlei kleuren flikkerd, voor aan de halsband. Super handig! Vooral als je een tuigje om doet, en hem op de rug vastmaakt.
(en ook mijn chihuahua van 1700 gram had hem om.. dus geen smoesjes meer :P )
Nadeel van die dingen vind ik dat als je ze aan de halsband hangt en ze snuffelen, je ze niet goed meer ziet. Als het voor aan de riem is, kan je ook een riem met LED'jes nemen. Overigens zijn die van mij erg actief en die waren die hangers binnen een week kwijt. Ze hadden ze overigens alleen om als ik ze 's avonds op he terrein even uitliet.
nickyu
Geplaatst: 27-10-09 13:36
wij hebben aanklik flikkerlichtjes die klik je aan de riem of band zijn niet zo groot en zie je dus flikkeren van afstand
Ik kan je even niet verder helpen met je lichtjes.. Maar wil wel even kwijt dat je erg poepige hondjes hebt! Ik ben verliefd!!! Mag ik vragen welk ras/kruising het is??
Border terrier met Cairn terrier, bij toeval tegenaan gelopen. Ik zocht een border voor erbij maar had regelmatig strijd met manlief want die wilde een Cairn. Dus toen ik deze advertentie tegenkwam (border fokker met een ongelukje) waren we heel snel om!
Heb toevallig vorige week voor de kat een bandje gekocht met knipperende lichtjes én een reflecterende streep. Heb er 2, dus als je wilt kan je er wel een overnemen.