hond doet raar!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NN44

hond doet raar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 21:26

Ik weet niet of het hier goed staat.. maar ik schrik me net gek.
Mijn hond is al een paar dagen niet helemaal lekker.
We zijn vrijdag met hem naar de dierenarts geweest omdat hij een wratje heeft op zijn poot die ontstoken is. Toen we bij de dierenarts voor de deur stonden ging hij ineens overgeven en kreeg hij een bloedneus. De dierenarts heeft toen even naar hem gekeken en hem een prik gegeven tegen misselijkheid. Nu ging het die dag veel beter. Maar sinds zondag eet hij ineens niet meer :S Ook drinkt hij ammper! Nu ben ik alleen thuis en begon hij ineens te spugen (er kwam bijna niets uit) maar daarna begon hij raar te schokken! Nu ligt ze wel rustig naast me te slapen.. maar ik schrok me dood! Ik kan mijn ouders ook niet bereiken.. Weet iemand misschien wat ze kan hebben of wat ik kan doen nu?
Alvast bedankt!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 21:28

Dit staat idd niet goed. ;)
Dit hoort bij BB. Ik TeM even.

LZP --> BB
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 26-10-09 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 21:28

Dierenarts bellen, wij kunnen vanaf hier niet zien wat er aan de hand is.

Heel veel succes

NN44

Re: hond doet raar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 21:29

Nee snap ik inderdaad. Morgenochtend gaan we weer bellen. Gelukkig is ze nu weer rustig. Maar ik ben altijd zo panisch als het op mijn dieren aankomt. Het liefst sta ik meteen op de stoep bij de dierenarts.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 21:37

nou.. bij zoiets zou ik toch echt PER DIRECT de dierenarts bellen!!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 21:39

Dat je hond niet zoveel drinkt zou ik het meest verontrustende vinden.
Veel sterkte met je hond!

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 21:43

Ik heb het even over gelezen. Heb het heftiger opgeschreven dan het was. Hij heeft toen een prik gehad tegen misselijkheid. Omdat er bij ons in de buurt misselijkheid en diaree heerst (was echt 'n "griep"golf bij onze dierenarts) Daarnet had ze dus gespuugd. En daarna had ze een paar seconden dat ze houterig liep) Ze is nu weer helemaal rustig en ligt te slapen. Ik bel een vriendin (haar ouders zijn beide dierenarts). En we gaan morgenochtend langs. Ik ben wat dieren betreft echt altijd snel in "paniek", vandaar dat ik hier een berichtje had geplaatst! Ik laat morgen weten wat ze precies heeft, maar hoogstwaarschijnlijk is het nog steeds die stomme misselijkheid.

(ja drinken vind ik ook eng inderdaad. Ze heeft vanmorgen wel gedronken. en ze plast ook gewoon. Ze is met uitlaten ook gewoon actief en wil gewoon lopen..)

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 21:45

DA bellen en om advies vragen.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 21:46

LZP -> BB

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 21:58

ik heb even gebeld. Ben weer helemaal gerustgesteld. Komt waarschijnlijk omdat hij een beetje zwak is omdat hij niet had gegeten. Dus ik hou hem in de gaten en morgen bellen we weer eventjes. Bedankt allemaal :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 23:26

Als een hodn niet eet kan hij idd gaan braken door het maagzuur wat er dan op gaat spelen.
Maar de reden dat hij de laatste dagen zo slecht is....Misselijk, braken, de bloedneus (Was het geen gesprongen ader door het braken?) en natuurlijk niet eten.

Zou hem als ik jou was morgen even flink laten onderzoeken, bloed en foto's.
Sterkte je doet het goed!

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-09 10:49

Mijn moeder heeft net weer de dierenarts gebeld. Dus ik zal zo eens vragen wat er nou precies is. Er heerst hier op het moment een darm-maag virus en daardoor braken ze erg en hebben ze diaree. Precies wat die van ons ook heeft dus. Die bloedneus was waarschijnlijk een gesprongen adertje inderdaad!
Bedankt in ieder geval:)

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:34

hoe is het nu met jou hond?

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 11:54

Sorry voor de late reactie, ik ben in Engeland! Het gaat weer super met dr! We zijn die dag nog naar de dierenarts geweest. Toen heeft ze weer 2 prikken gehad.. Daarna is ze weer gaan eten gelukkig! Ze is nu weer helemaal de oude.