daar ben ik naar op zoek, hoe pak ik dat nou het beste aan? In het asiel zit er maar 1,maar het wordt zo ie zo een asiel hond hoor daar niet van.Maar ik heb zo eens gekeken op de site maar malthezers zie je niet zo veel in een asiel.
Rasvereniging? Die hebben vast wel ergens een lijst met herplaatsers. Of een fokker zoeken, die hebben ook wel contacten en weten vast wel eentje die een nieuwe huisje zoekt.
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-09 12:37
Ik ga vanmiddag kijken in het asiel en daar zit een reu van 8 jaar.
Wat goed dat je in het asiel gaat kijken Ik weet niet of je de site www.dierenasiels.com kent, want daar staan bijna alle honden op die in een asiel zitten in nederland en belgie. Je kan daar bijvoorbeeld aanklikken gezelschapshonden en dan krijg je malthezers, boomers etc.
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-09 13:09
Ik ga vanmiddag bij een schattig malthezertje kijken van 8 jaar,niet piep meer maar dat maakt niet uit.De oudere honden blijven altijd over zeg maar, maar als het goed is geld dat niet voor deze.
Het is echt een droppie,we gingen gelijk kijken smiddags maar hij is eigenlijk voor mijn moeder.Mijn vader is zaterdag begraven dus had mijn moeder geen fut om mee te gaan.Maar ze moest zelf komen en ook de hond die ze al heeft mee nemen.Dus gingen we weer terug naar het asiel,en ze was helemaal verkocht.Ze lijkt op een hondje die wij al eerder hadden,en daar paste mijn moeder toen op en die is heel naar aan zijn einde gekomen.Dus eenmaal thuis weer aangekomen zei mijn moeder o wat ben ik nu gelukkig ze schoot helemaal vol.Ze loopt al los in het park, dus echt een lot in de loterij.