Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Uthrick schreef:Gewoon veel leuke dingen met je nieuwe hond doen. Misschien toch wat te vroeg een nieuwe hond genomen.....
Lauratje_88 schreef:elke hond is anders en je zult wel een band met hem krijgen maar dan gwn een andere band dan met je vorige hond
hestejente schreef:He getver yamcha, net nu je zo'n nieuwe, mooie kanjer hebt moet je niet gaan twijfelen hoor... wat zou Beau van Dimo vinden? Zijn er dingen waarin ze op elkaar lijken?
En weet je wat ik denk? Je hecht je al aan hem. Dat je nu dit topic opent, is dat niet omdat je je schuldig voelt tegenover Dimo? Dat je niet van hem kunt houden? Je houdt al van hem. Op een ANDERE manier dan je van Beau houdt, maar het is dan ook een andere hond. Dimo is geen vervanger. En dat je van Dimo houdt betekent niet dat je niet ook nog heel veel van Beau kan houden
Chiqa schreef:Hoe oud is Dimo?
Yamcha schreef:Hij kwam bij me liggen, en keek me aan, en éven zag ik Beau, door zijn ogen heen...... diezelfde blik, maar dan ook precies....... een moment daarna was het weg, maar heel even zag ik die blik. En toen moest ie weer even puppie zijn en op mijn duim sabbelen......
hestejente schreef:Yamcha schreef:Hij kwam bij me liggen, en keek me aan, en éven zag ik Beau, door zijn ogen heen...... diezelfde blik, maar dan ook precies....... een moment daarna was het weg, maar heel even zag ik die blik. En toen moest ie weer even puppie zijn en op mijn duim sabbelen......
Kijk, Beau vindt ook dat 't goed gaat komen![]()
Is ook logisch dat Dimo handelbaarder is. Hij heeft een heel ander leven gehad dan Beau voordat hij bij jou kwam. Dimo is iets liefs dat naar jou is toegestuurd, omdat jij dat heel hard nodig hebt. Een hond met een verleden en met "problemen" (mensproblemen) als Beau zou nu, zoals je je nu voelt, een slecht idee zijn geweest vrees ik. Nu heb je Dimo, en hij klinkt geknipt als helpjebaasjedoorhaarverdrietheenhond.
Yamcha schreef:Hij kwam bij me liggen, en keek me aan, en éven zag ik Beau, door zijn ogen heen...... diezelfde blik, maar dan ook precies....... een moment daarna was het weg, maar heel even zag ik die blik. En toen moest ie weer even puppie zijn en op mijn duim sabbelen......
Mijn man vertelde dat Dimo op me had zitten wachten tot ik weer kwam. Aan mijn hond ligt het niet, echt niet, hij houdt van me.