Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Benfan schreef:Waar ik absoluut niet tegen kan is als mensen roepen 'maar hij doet niks hoor" en hun hond vrolijk naar je toe laten lopen ondertussen ik wel een hond heb die wat kan doen. Mensen moeten eens het fatsoen krijgen te vragen of hun hond met jou hond mag spelen, dat zou ene hoop problemen voorkomen.
Judith_M schreef:Aangezien ik weet dat onze hond hoogstwaarschijnlijk terug zal bijten wanneer hij echt gebeten wordt, til ik hem op.
Chiqa schreef:Dus dr zijn mensen die een de tegenpartij een schop verkopen, kan me voorstellen dat de reactie van de eigenaar je weinig boeien zal, maar wat voor soort reactie's krijgen jullie zoal?
MiSz_SaNdY schreef:ik ben ooit eens met mijn man en dochtertje van 1 maand oud in de maxi cosi naar een vriendin geweest op de camping en ik had de hond vast een jonge boxer
er kwam een herder aan lopen al argesief ze snuffelde even ik beloonde ze allebei
en die herder begint me toch als een gek ineens uitt niets van zich af te bijten en had mn hond echt vast heb m paar harde echt harde schoppen op zn ribben kast uitgedeeld
er kwamen vervolgens allemaal mensen aan lopen die zeiden dat t normaal was voor de hond en de mensen op de camping nood gedwongen hun hondjes moesten mee smokkelen de camping op en af
de herder bleek ook nog eens van de eigenaar van de camping te wezen
ik ben er naar toe gegaan verhaal verteld en uitglegd dat hij een reking van de dierenarts kon verwachten mijn hond zat onder de wonden
en ind nooit je hond optillen want dan staat deze hoger in rang voordat je een hond neem lees dan eens een boek over de roedel verdeling en de regels daarover