Zoals de titel al zegt Kan dit? Zometeen gaan we namelijk visjes kopen voor ons grote tropische aquarium Maar daar waar we ze altijd kopen hebben ze ook kikkers weet zo niet hoe ze heten Maar ik heb een aquarium met 2 goudvissen Zou ik er een kikker bij kunnen doen?
Edit; opgezocht het gaat om een dwergklauwkikker
zandvangers
Geplaatst: 23-10-09 16:15
s
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 24-06-22 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Een kikker is toch een amfibie? Dat betekent toch dat ze ook op het droge kunnen, aquarium dus hermetisch afsluiten anders ben je ze denk ik zo kwijt. Of ze bij mekaar kunnen weet ik niet...
Ik weet niet of het voor alle kikkers geld maar als ze ook op het droge moeten kunnen zou ik er wat drijfhout ofzo in doen.
Inderdaad, een kikker moet je ruimte geven om op te zitten. Ook zitten dwergklauwkikkers het liefst in warmer water voor zover ik het weet. Ik zou ze zeker niet zomaar geven, eerst goed inlezen Het is toch een echt dier
Dwergklauwkikkers hebben inderdaad liever warm water, in tegenstelling tot goudvissen. Veel komen dwergklauwkikkers niet boven water, eigenlijk bijna nooit, maar een stukje hout of iets dergelijks waar ze op kunnen zitten als ze dat willen, vinden ze wel fijn.