Van die eerste foto schrok ik me rot.....
Van de laatste foto ook.....overgewicht bij teckels moet je absoluut niet onderschatten.
Ze hebben al zo'n lange rug en die word nu ook belast.
Op foto 3 vind ik hem stukken beter, meer in verhouding.
Op de foto waar hij zit, is hij nog steeds gewoon te dik!
casanova schreef:ik geef toch aan dat hij daar vreemd ligt,hij is niet vet,zijn lichaam klopt geheel niet en daarom lijkt hij zo ''dik''.
Hij lijkt niet dik, hij is dik
casanova schreef:benzy heeft een erg vervormde(ingezakte rug) rug en daardoor hangt zijn borstkas te laag, ik weet dondersgoed dat overgewicht ook zeker voor hem niet gezond is.
Als dit zo is,moet je er echt voor gaan zorgen dat hij een paar kilotjes kwijt raakt, gezien de zin die daarna volgt.....
Elvira24 schreef:Laat ze maar praten hoor!!!
Je hebt super goed werk verricht om het diertje daar weg te halen..
HEEEEL veel mensen kunnen aan jou een voorbeeld nemen!!
Wees blij dat het diertje nu gelukkig is en zichzelf kan zijn!!
Bah wat een stomme en nare reacties hier.
TS is super blij met haar leuke hondje en tuurlijk doe je er alles aan om je hond ietsje voller te krijgen..
Die hond ziet er gewoon goed uit alleen ligt hij een beetje raar.
TS goed werk gedaan..ik weet zeker dat die mensen die hier reageren geen hondje uit het asiel hebben gehaald.
Natuurlijk mogen jullie je mening kwijt maar het mag ook wel iets minder.
Heel veel plezier met je lieve leuke goed uitziende hondje!
Wat een rare reactie....
Tuurlijk is het goed dat ze hem daar heeft weggehaald, helemaal top.
Maar iedereen kan zien dat hij nu gewoon te dik is.
En het is echt niet om TS aan te vallen,maar hij moet gewoon echt wat schraler worden, dit is TE!
En even voor jouw Elvira24; Citaat:
ik weet zeker dat die mensen die hier reageren geen hondje uit het asiel hebben gehaald.
Ik heb 7 jaar in een asiel gewerkt, en je wilt niet weten de dingen die ik heb meegemaakt.
Kan er gewoon nog soms om janken zo triest dat mensen hun beesten zo laten lijden.
Mijn beesten komen grotendeels allemaal uit het asiel.
Ik heb ook menig dier opgevangen om te herstellen bij mij thuis.
Vind niet dat je daar over kunt oordelen,omdat je hier niemand persoonlijk kent.