Het is een langharige herdershond, en volgensmij noem je die oudduitse herder(?). Zondag mocht ik alvast een dagje voor de hond zorgen, en ik vond het hardstikke leuk. Maar ik heb in mijn leven nooit een hond gehad, en ik wil graag misschien tips hoe ik deze hond écht een leuk weekend geef. Spelletjes die ik met de hond kan spelen, en wat ze leuk vinden.. en hoe ik er mee om moet gaan.Zondag ging het al heel goed. We zijn een heel eind gaan wandelen en daarna mocht hij los in onze tuin. Toen heb ik met de bal gegooit en die hond werd zo blij..
was echt leuk om te zien. Ik weet toevallig dat hun hem ook niet ehh nouja niet zo heel veel aandacht geven. Ik zie ze altijd rondjes van hooguit 5 minuten lopen en voor de rest zit ie binnen. Dat is natuurlijk niks voor zo'n grote hond, en daarom wil ik hem lekker verwennen de komende dagen.Iemand tips??
het is ook zo'n lieverd. Zondag heb ik een wandeling van 2,5 uur met hem gemaakt. Na afloop was ie moe, maar toen ik 2 uur later weer kwam werdtie zoooo blij.
... Nee, dat is een taak voorbehouden voor de eigenaar, in mijn ogen!
) maar Guido liep gewoon door. Dat vond ik echt tof, het is echt een hond die niet bang of boos is.
het was gelukkig dat er geen auto aankwam, want hij rende zo als een blind paard over.