Ze zijn alle3 heel erg lief tegen ons de kinderen allleen mevrouw van 12 en 4 (zijn overgens allemaal teefjes) hebben hetzelfde karakter ze zijn onwijs lief MAAR allebei leiders en die oudste die gewoon niet zo sterk meer is als vroeger wil haar plek niet afstaan dus als gevolg ze gaan knokken nu viel het steeds wel mee konden z euitelkaar halen als er wat gebeurde maar nu was ik weg en ze zitten altijd met zn drieen in de keuken ik kwam thuis van mn paard en toen trof ik een bloedbad aan ze hadden dus gevochten de ouste van 12 had een scheur in haar ooglid en de jongste alleen een dikke keel(hematoom).
We willen ze eigenlijk geen van beide wegdoen zeker de oudste niet maar ook die jongste niet omdat je dus echt zelfden zon vreselijk lief en vooral heeeeeeel aanhankelijk en knuffelig hondje vind en met onze andere jack die is dus onderdanig of in ieder geval geen leider gaat het heeel erg goed ze liggen zowat in elkaar en wassen elkaar. dus ze is en zeker niet vals.
Maar sinds het gevecht van gister reageren ze helemaal op elkaar (kan ook zijn dat de jongste het bloed raar vind en de kap want ze moest gehecht worden die van 12.?
Ja wijsheid is ook met het oog op de kideren ook al zullen z echt nooit moedwillig de kinderen maar iets doen, de jongste hond wegdoen

Ik ben bang dat als we dr wegdoen dat ze slecht terecht komt en dat willen we echt niet.
Sorry moest even mn verhaal kwijt