En nog een paar studiofotootjes, maar ze wilde liever knuffelen Studiofoto's van Tessa: Mijn nieuwe aanwinst: The Marjorite One TessaWat een droppie he?
wat een heerlijk woezeltje heb je!die 2e foto is erg leuk, jammer van dat vuiltje in dr oog, maar ze kijkt zo schattig...
Haha ja heel jammer inderdaad, was de eerste foto en toen zag ik het gauw schoongemaakt.Ze had in de kattenbak zitten spelen Dus denk dat het een kattenbakkorreltje was.
doet zij dat ook? mijn jongste gaat ook in de kattenbak spelen als ik m net helemaal verschoond heb, lekker rondjes rennen in de bak en rollebollen
cissy schreef:doet zij dat ook? mijn jongste gaat ook in de kattenbak spelen als ik m net helemaal verschoond heb, lekker rondjes rennen in de bak en rollebollen Haha ja als ie schoon is wordt ze helemaal gek erin :d Gaat ze springen enz alsof al die korreltjes springen. Ze valt ze aan
cissy schreef:doet zij dat ook? mijn jongste gaat ook in de kattenbak spelen als ik m net helemaal verschoond heb, lekker rondjes rennen in de bak en rollebollen dat doen ze hier ook als de bak net schoon is