ik heb denk ik zijn stukje wel 20x gelezen en weer en weer,het leek me zo'n geweldige hond...ondertussen kreeg ik een vraag via bokt of ik een 1,5 jaar oude rottweiler kon opvangen,die hele dagen doorbracht in een bench...
en ja,toen heb ik het afgewogen,en had ik zoiets van,oke Dakkas heeft nog vrijheid en die hond niet, die mensen zijn hier geweest met die jonge rottweiler,en alhoewel het buiten goed ging in de roedel,ging het binnen volkomen mis,die hond had zo'n buit en baknijd,dat het hier echt op een mega oorlog zou uitlopen,dus helaas ,dat ging niet..
daarna heb ik gelijk gemaild voor Dakkas,en eigenlijk was ik er wel heel blij mee,want hij liet me gewoon niet los...
en gister hebben Dak en zijn baasjes kennis gemaakt met ons en de paarden en de hondjes (was overigens heel gezellig

nou ja,eerst zag ie ons niet staan,was allemaal veeeel te spannend wat ie allemaal zag en rook,toen de honden bij elkaar gelaten en dat ging prima,daarna naar binnen gegaan en ook dat ging zo goed,en ja....toen bleef Dakkas hier en gingen zijn baasjes zonder Dakkie naar huis...
We zijn gelijk daarna weer naar buiten gegaan,omdat we nog stallen moesten doen,en zodat de hondjes nog lekker konden spelen en rennen,en natuurlijk kon ik meteen foto's maken...

het eerste wat Dakkas deed was gekke hond worden in de bak

1.

2.

en hoef ws niet te vermelden,dat Pip dat al snel een heel leuk plan vond

3.

4.

en ja,dat werd natuurlijk een flink potje ravotten :
5.

6.

7.

8.

9.

en Pipje is zoo blij met een speelvriendje :
10.

11.

dakkas ook ,rennen dat ie heeft gedaan

12.

13.

14.

15.

dit was allemaal gister middag,de rest van de avond,en tot nu toe is Dakkas heel lief geweest,hij komt veeel kroelen,en heeft nog regelmatig echt heel lief gespeeld met Pippes,hij is verder heel relaxed en lief naar de andere honden,en die doen ook net alsof hij hier al jaren rondloopt...
het gaat super dus,en we zijn nu al blij dat hij hier is komen wonen...