Een nieuw vriendje in ons midden...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Een nieuw vriendje in ons midden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 12:07

tja,na het lezen van een verhaal van mensen die een goed huis zochten voor hun rottweiler op het rottweilerforum,liet het verhaal me niet meer los...

ik heb denk ik zijn stukje wel 20x gelezen en weer en weer,het leek me zo'n geweldige hond...ondertussen kreeg ik een vraag via bokt of ik een 1,5 jaar oude rottweiler kon opvangen,die hele dagen doorbracht in een bench...

en ja,toen heb ik het afgewogen,en had ik zoiets van,oke Dakkas heeft nog vrijheid en die hond niet, die mensen zijn hier geweest met die jonge rottweiler,en alhoewel het buiten goed ging in de roedel,ging het binnen volkomen mis,die hond had zo'n buit en baknijd,dat het hier echt op een mega oorlog zou uitlopen,dus helaas ,dat ging niet..

daarna heb ik gelijk gemaild voor Dakkas,en eigenlijk was ik er wel heel blij mee,want hij liet me gewoon niet los...

en gister hebben Dak en zijn baasjes kennis gemaakt met ons en de paarden en de hondjes (was overigens heel gezellig :D )...

nou ja,eerst zag ie ons niet staan,was allemaal veeeel te spannend wat ie allemaal zag en rook,toen de honden bij elkaar gelaten en dat ging prima,daarna naar binnen gegaan en ook dat ging zo goed,en ja....toen bleef Dakkas hier en gingen zijn baasjes zonder Dakkie naar huis...

We zijn gelijk daarna weer naar buiten gegaan,omdat we nog stallen moesten doen,en zodat de hondjes nog lekker konden spelen en rennen,en natuurlijk kon ik meteen foto's maken... :-)

het eerste wat Dakkas deed was gekke hond worden in de bak :')
1.Afbeelding

2.Afbeelding

en hoef ws niet te vermelden,dat Pip dat al snel een heel leuk plan vond :-)

3.Afbeelding

4.Afbeelding

en ja,dat werd natuurlijk een flink potje ravotten :
5.Afbeelding

6.Afbeelding

7.Afbeelding

8.Afbeelding

9.Afbeelding

en Pipje is zoo blij met een speelvriendje :
10.Afbeelding

11.Afbeelding

dakkas ook ,rennen dat ie heeft gedaan :-)
12.Afbeelding

13.Afbeelding

14.Afbeelding

15.Afbeelding

dit was allemaal gister middag,de rest van de avond,en tot nu toe is Dakkas heel lief geweest,hij komt veeel kroelen,en heeft nog regelmatig echt heel lief gespeeld met Pippes,hij is verder heel relaxed en lief naar de andere honden,en die doen ook net alsof hij hier al jaren rondloopt...

het gaat super dus,en we zijn nu al blij dat hij hier is komen wonen...

:D *\o/*

Wildgirl

Re: Een nieuw vriendje in ons midden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 12:09

Wat leuk kimmie!
Hij ziet eruit als een fijne hond!
Heel veel plezier met hem gewenst!

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 12:10

Mooie foto's! Vooral die laatsten vind ik leuk :P
Volgens mij heeft Dakkas het al goed naar zijn zin :D

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 13:12

Fem,je bent té goed voor deze wereld :D
Wat super dat jullie Dakkas een nieuw thuis hebben gegeven.
Zo te zien is het een geweldige hond en voor Pip is het natuurlijk helemaal leuk zo'n nieuwe speelkameraad ;)
Geniet maar van je roedel,ze zijn stuk voor stuk bijzonder.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 13:17

Wat leuk die foto's, ik hoop dat het zo goed blijft gaan, dan zal
hij een heel leuk leven hebben denk ik zo.......
Veel succes met je nieuwe hond erbij....

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 14:23

Wat leuk! :D ook zeer leuk voor kleine pip een nieuw vriend(je) om mee te spelen :D

HubbaBubba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 14:29

Wat super zeg!!
Dakkas straalt helemaal, echt van "ben ik toch eindelijk waar ik wil zijn"
Mensen natuurlijk in en in verdrietig toen ze weg gingen, maar ik denk na het zien van deze foto's dat ze toch wel heel erg blij zijn dat ze gekozen hebben voor hun hond.
Super vind ik dat dat mensen durven te besluiten dat een hond het elders misschien wel fijner kan hebben, zo ben ik ook aan mijn hond gekomen (die overigens nu prinsheerlijk op de bank ligt te maffen ;-) )

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 15:43

ja voor dakkas is het echt een goed besluit geweest,en gelukkig waren deze mensen verdrietig thuis,ik kan er al helemaal niet tegen als mensen zo gaan huilen,heb het al een paar keer meegemaakt en ik ben dan meteen een paar dagen van slag... :+

ze wonen niet zo ver hier vandaan,dus ze kunnen altijd langskomen en dakkie zien en knuffelen,en ze kunnen altijd op het rottweilerforum kijken ,daar worden regelmatig foto's van hem geplaatst,dus ja,ze zullen hem niet zomaar uit het oog verliezen... :)

en Pip en Dak zijn beide versleten nu,heeeeeeeerlijk rustig,hahah normaal is Pip terror Pip,zeker bij de andere honden,en nu....rust...... :z

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 20:44

Gezinsuitbreiding! :D
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, echt een mooierd!
Ook heerlijk dat hij zo op zijn plek is bij jullie, en ook weer een maatje voor pip!
Dat begint trouwens ook al een mooie, kleine dame te worden.
Wat een mooi huisje weltevree moet het bij jullie zijn zeg, geweldig! :D
Nu ben ik toch wel benieuwd wat voor geweldige baan jullie hebben, om al die honden en paarden te kunnen hebben?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 20:47

Wat super leuk!
Ook fijn dat de andere honden nu geen last hebben van terror-pip :D
Hij zal het ongetwijfeld super hebben bij jou!

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 20:51

Oh wat superleuk dit, wat een geweldige foto's ook weer. Ik ken je niet, maar ik word er helemaal blij en tevreden van als ik dit zie en lees. Heel veel plezier met je clan!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 21:09

:D dank je wel,en plezier gaat wel lukken,dakkas is een beetje lomp ,maar de goedheid zelves... :+:

en haha sunny_l0ve ,ja pip wordt al een grote slungel dame ,lekker wijffie is het hoor,ze komt elke ochtend zo kroelen,zooo lief...

en ja werk,mijn vriend werkt en van zijn salaris moeten we het doen... :)

maar goed we hebben veel dieren,maar wij hebben weinig luxe,rijden in heel goedkope auto's,gaan nooit op vakantie,kopen amper kleren (doen wel een jaar of 2 jaar met wat kleren of krijgen soms kleren van andere mensen,die we dan tot op de draad toe verslijten),gaan nooit uit stappen,uit eten of naar een bioscoop oid,hebben geen gadgets enz...

daar is geen geld voor,alles gaat hier op aan de beestjes en aan onszelf te onderhouden ...

plus we hebben geluk dat wij niet moeilijk zijn over waar we wonen,en zo in duitsland voor weinig geld een groot huis en land konden kopen,dus we zitten hier niet aan een mega hypotheek die amper te betalen is.... :)

maar..ik heb liever 10 honden om mij heen als 1 WII spelcomputer als je begrijpt wat ik bedoel...wij hebben laatst van een vriendin mobiele telefoons gekregen,we deden het met een mobieltje die van ellende aan elkaar hing ,amper meer aanging enz... :D

daar hechten wij gewoon geen waarde aan...die dieren wel...en we willen gewoon dat alle dieren het dan ook goed hebben :))

hier is het zo ong letterlijk: alles is voor de beestjes :j

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 21:17

Het is mij alleen niet helemaal duidelijk voor welke hond je nu gekozen hebt: die van bokt of die van het rottweilerforum. Maar ik geloof dat het weinig uit maakt welke je nu hebt; je hebt er in ieder geval eentje erg gelukkig gemaakt. Of twee dan, want Pip heeft nu een speelvriendje. Ik vind het gewoon erg leuk om te lezen dat je zo besluit om zo'n hond te helpen. En als het dan gewoon klikt tussen de honden en jullie, nou dan is het toch gewoon oke. Ik geloof dat deze hond nu een erg fijn plekje heeft gekregen. Succes met de hondjes en alsnog vanharte met de gezinsuitbreiding!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 21:27

nee, de hond via bokt,is hier wel geweest,maar die had enorme baknijd en buitnijd,dus die deed echt heeeel lelijk als ie maar iets in zijn bek had,en ja ,met 6 honden die eromheen rondlopen,is dat vragen om dikke problemen...

dus die is toen weer mee terug gegaan met zijn eigenaresse,en daarna is de hond van het rottweilerforum hierheen gekomen :)

en pip is zoo blij met hem,ze kan haast niet van hem afblijven ,hahaha,mijn honden grommen haar allemaal weg en nu heeft ze een hond die ook haar geweldig vind :+:

tis echt zo leuk om te zien :j

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 21:38

Wat een heerlijk beest, zo te zien! En wat fijn dat het goed gaat met de anderen. Pipje heeft er een leuke kameraad aan! :) :)

Super dat je nog met die andere hond hebt geprobeerd. Maar het is beter als die hond ergens anders geplaatst wordt. Als hij baknijd heeft en ook nog eens erg op speelgoed en andere dingen is dan kun je op je vingers uittellen dat het met je andere honden een keer goed fout gaat. Dat risico kun je dan beter niet nemen.

Heel veel plezier en geniet van Dakkas!

efaaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 21:42

wat super dat je m zon goed plekje hebt kunnen geven ! helemaal top, vind het altijd leuk zulke dingen te lezen.
hij zal heel veel plezier bij jullie hebben denk ik
leuk beestje ! geniet ervan

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 21:45

mooi beest zeg!
ik heb vroeger ook een rottweiler gehad, die is helaas niet oud mogen worden......
vind nog steeds een rottie zonder staart mooier.....

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 21:51

Ahhhhh weer nieuw geluk bij jullie!!
Fijn, geniet ervan!
Hij ziet er in ieder geval erg gelukkig uit en voor pip en jullie is het ook fijn....2 terrors die elkaar afmatten!!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 21:52

Mireille ,ja en weet je,het grote probleem is hier dat pipje overal lol inziet en als honden een kluifje hebben gaat ze er vrolijk boven hangen,nou die hond die liep met een paardenborstel in zijn bek die die in huis vond,en die was als mens zijnde niet af te pakken, :n echt niet...hij had je echt gebeten,en dan komt daar een leuk pipje aan,die even wil gaan kijken wat die hond heeft,ik hield echt mijn hart vast....

en dat gaat gewoon niet,dat is al lastig als je alleen woont ,maar dan kan je er wel mee trainen en werken ,en vooruitgang boeken,maar met 6 honden is het niet mogelijk bij alles na te denken waar die hond zich zou bevinden,al dan niet met iets in zijn bek wat ie zich toe ge-eigend had...

maar dat zagen ze zelf ook in hoor,zowel zijn eigenaresse als de fokster die meegekomen was,dat dat echt niet te doen was...

dakkas vind alles wel best,is een hond die alles laat afpakken,en ja,gewoon een geweldige hond is... :+:

en justdiesel,ik vind ze met staart mooier,zou zelf niet meer een rotti zonder staart willen,ze vertellen zoveel met staart...maar bij deze was ie er al af... (helaas)

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 21:54

is waarschijnlijk ook maar net wat je gewend bent, ik ben altijd zonder gewend dus wie weet komt het daardoor wel.....
in elk geval wel een goed iets dat het nu niet meer mag hoor!

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 21:55

Wat een plezier straalt er van de foto's af!!
Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding :D

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 23:36

omg hoeveel rotti's heb jij daar nu rondlopen ? Beest ziet er wel uit alsof ie de tijd van z'n leven heeft haha. En wat zal Pip zich amuseren met zo'n speelkameraad. :D

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 09:35

Ooh wat leuk, nog zo'n knapperd erbij! Heerlijke foto's om te zien, hij heeft het goed getroffen! :)

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 09:40

Fem wat heeeerlijk voor die Rottie!!! Mag ie afgemat gaan worden door terror Pip wahaahahahahha!!

Soms vallen dingen zo goed op hun plek dat je er gewoon verbaasd van kan zijn. Jullie een leuk maatje erbij én een speelmattie voor Pippes, én de hond een heerlijk veilig plekkie.

Het is dat je die spinnen hebt, anders zou ik zeker een keer de reis maken om je in het echt een knuf te geven.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 09:43

:D er zijn nu 4 rottweilers hier...

en er zullen ip alleen nog rottweilers bijkomen,het hondenaantal van 6 a 7 is een mooi aantal hier,dus ja,ik hoop eens 6 of 7 rotties te hebben :D

het is zo'n geweldig ras :+:

enne bregh,spinnen zitten achter glas en in een apparte kamer,dus wat let je :D :D