al meteen zei ik oooo dit is een speciale dit is een x waarom ik het wist weet ik nu nog niet hahahaha maar goed we hadden al een kater dus nee niet nog een kat
8 weken later zit ik bij moeders en die zegt ze mogen al weg hoor patries word er nu echt knetter van en de Gradus ook dus zo gezegd zo gedaan ik de eerstgeborene in de jas mee naar huis (langharige noorse boskatachtige )
Vriendlief zegt omg nee he Ik

maar onze Kees word groter inmiddels 5 maandjes bijna en zoekt iemand om mee te spelen want ik de de blikopener kan nioet de hele dag aan de speel dus ik op zoek naar een kitten op marktplaats
Valt mijn oog op een Maine coon kitten van 10 weekjes super mooi,pluimpjes in de oren,langharig,statige houding gewoon te geweldig hahaha
Mense gemaild iets later gebeld en gisteren dik een uur aan de telefoon gezeten
Bleek dus hun laatste poes en kater die nog geholpen moesten worden waren per ongeluk bij elkaar terecht gekomen en daar waren 5 kittens uitgekomen maar papa is net een jaar dus eigenlijk te jong (papa is meteen geholpen) en omdat het dan een slipnestje is en ze geen stamboom aan gingen vragen mocht hij voor weinig weg (maine coon kenners weten wat ze kosten 500 euro is vrij normaal )
Wij gisteren er heen ik helemaal in me noppies en ja hoor jkomen daar binnen papa superkater groot mooi (6 kilo )en mama wat een dametje hahahha en toen onze kleine man
Hij is in 1 wooord gaafgeweldigliefgekmooi we zijn verliefd hebben hem meteen meegenomen en thuis ging het vrijwel meteen goed tussen de heren zelfs de grootste
om een lang verhaal kort te maken we hebben een baby maine coon yesssssssssss
lekker warrig maar moest het kwijt hahhahah
straks zal ik fotos maken