Juh, heb me er ook niet helemaal de tijd voor genomen, ben ziekjes maar huisbazin wilde foto's van hem. Had toevallig toch de camera bij, dus dan maar tussen het op bed liggen en naar de wc toe gaan door.
We hebben hem uit het asiel gehaald een tijdje terug, hij zat bij een opvanggezin.
Dondersteen issie he. Ik moet voor de lol eens zijn gemiauw opnemen.
Ik zit ziek thuis, lijkt wel alsof ie het aanvoelt, kwam net heel lief even kroelen.
fargo
Geplaatst: 14-10-09 16:10
Rode katten en poezen zijn vaak kletsers, ik heb 2 rode je weet wel katers thuis die echt kunnen "praten". En ook mijn vroegere 2 rode zusjes konden hele rare geluiden produceren. Ik houd wel van rode katten!
lovelanga
Geplaatst: 14-10-09 16:12
he fargo , dat komt me bekend voor dat doet een kat van mijn vriendin dus ook (die is ook rood) maar, wat een schatje zeg, ik ben verliefd
Roosch
Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-09 22:33
Je wil niet weten hoe hard dat beessie kan mrauwen, een echte kletser inderdaad.
En zo brutaal als de neten.
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 15-10-09 23:08
Roos!!! Dat is geen Rover, dat is (bijna) mijn Rooyke Die 2 lijken echt heel erg veel op elkaar. Maar wat een leukerd, zeg! Heb je enig idee hoe oud hij is? Dat is brutaal is, da's logisch. Het is een rooie
Zo zeg, dan is het wel een flinkerd! Hij heeft ook flinke stappers, ik vermoed dat het een heeeele grote gaat worden
Mijn Meneer de Rooy is niet gekatnapt, egnie
Roosch
Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-09 23:27
Dat vermoedden wij ook al, hij is echt al groot en wordt flink dik. En brutaal is ook alleen maar goed als ie straks naar buiten mag, kan ie de andere buurtkaters tenminste aan.
Naast miauwen kan die ook heeeel hard spinnen trouwens, grote vent dat het is.
Edit: Hooo jeuh, had de foto nog niet gezien, die lijken behoorlijk. Waar komt Rooyke vandaan?