Huisdieren in een antikraakhuis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamer_S

Huisdieren in een antikraakhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 11:35

Ik woon sinds kort anti kraak in een rijtjeshuis via ad hoc. Nu dacht ik eerst dat je geen huis dieren mocht hebben maar mijn buren in de straat hebben bijna allemaal dieren, uiteenlopend van katten honden tot vogels en konijnen. Nu heb ik voor de zekerheid een mail gestuurd maar aangezien ik nog niks terug heb maar het wel heel graag wil weten vroeg ik me af of hier iemand het weet. Ik heb wel gehoord dat je het kan aanvragen en dat het dan in sommige huizen wel mag en in sommige niet. Maar hoe erg verklein je je kans op een nieuwe woning als je eruit moet met een huis dier?

zonnebloem18

Re: Huisdieren in een antikraakhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 11:44

Bij sommige verenigingen mag het als het huis gesloopt gaat worden sommige willen het helemaal niet hebben.

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 19:00

Ik zat bij antikraak bv en wij konden onze kat gewoon meenemen. Kijk er anders ook even je contract op na want daar wordt het meestal wel vermeld!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 22:14

[LZP] > [BB]

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 11:06

Dat ligt geheel aan het pand waar je in zit. Vriend van mij woonde in een kantoorpand die anti kraak werd bewoond en daar mocht het niet. Anti kraak in gewone rijtjeshuizen daar zullen ze wel minder streng op zijn.