Echter na een maand of 2 was het bedje weer kapot en ook haar neusje begon kapot te gaan. Ben wederom naar de DA gegaan en die zei dat het voor 99% een auto immuunziekte was. Haar eigen afweersysteem valt zichzelf aan waardoor van binnenuit wonden ontstaan bij vooral haar nagelbedjes en neus/slijmvliezen. Ditmaal een prednisonprik gehad en een ab-kuur van 14 dagen. Het bedje genas snel en haar neusje ging ook redelijk, al had 1 kant het zwart niet helemaal terug en bleef het roze-achtig.
Dit ging wederom een maand goed en nu begint haar neusje weer aan 1 kant een wondje te worden

Ze heeft dit voor zover ik weet nooit eerder gehad (ze is nu 4). Moet wel zeggen dat er voor haar dit jaar meer stress is door verhuizingen ivm einde relatie, echter had ze het hiervoor ook al (maar wie weet pikte ze spanning op).
Ik vroeg mij af of er mensen met deze ziekte ervaring hebben en of er wellicht door middel van ander/speciaal voer of homeopathische middelen ook te voorkomen/ te genezen is. Ik word namelijk niet zo blij van de gedachte nog meer ab of prednison in dat kleine lijfje te moeten stoppen