Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Limoen schreef:Ik heb een HTK & een Britse Korthaar en die mogen beide gewoon naar buiten, we wonen heel afgelegen met een grote tuin en als ze van ons terein afgaan zitten ze op het land. De HTK vind je wel regelmatig op land. De brit ligt altijd gweoon bij de tuindeur wat in de tuin en vangt soms wat muisjes in de boswal van ons en verder ligt ze binnen.
Maar nu krijg ik over een paar weken m'n Heilige Birmaantje en wil ik voor haar toch wel een kattenren.
Nu moet ik dus wat inspiratie hebben, dus ben ik benieuwd hoe jullie kattenren eruit ziet. (Foto's ?)
mooney1 schreef:Wat is een HTK=
en wat voor Britje heb jij=Limoen schreef:Ik heb een HTK & een Britse Korthaar en die mogen beide gewoon naar buiten, we wonen heel afgelegen met een grote tuin en als ze van ons terein afgaan zitten ze op het land. De HTK vind je wel regelmatig op land. De brit ligt altijd gweoon bij de tuindeur wat in de tuin en vangt soms wat muisjes in de boswal van ons en verder ligt ze binnen.
Maar nu krijg ik over een paar weken m'n Heilige Birmaantje en wil ik voor haar toch wel een kattenren.
Nu moet ik dus wat inspiratie hebben, dus ben ik benieuwd hoe jullie kattenren eruit ziet. (Foto's ?)