Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Midasje schreef:En dan zijn er nog bokker (zogenaamde dieren liefhebbers) die dit normaal gedrag vinden nou daar kan ik met mijn kop niet bij sorry.
Citaat:katten komen er steeds meer, dat komt omdat er geen belasting geheven word, dus goedkoper, en je zet ze buiten, en niet gecastreerd of gestreriliseerd,(want dit kost weer geld) met alle gevolgen van dien.Kattenbezitters kennen geen verantwoording,worden ze overreden dan haal je gewoon een nieuwe, is toch ook lekker gemakkelijk zo, zelfs over de rug van buren, je lekker nergens wat van aantrekken!!! (buiten de mensen die hun katten als huisdier houden,en deze dus wel goed verzorgen)
Caesar schreef:En als je dan het topic "Katten en Burenprobleem" leest en de reacties onder dit artikel zegt dat al genoeg.
Neem eens de verantwoordelijkheid over je dier, dan had dit niet gebeurd hoor! Die man is het zo zat, dat hij het op een (niet goedgekeurde!) manier oplost. Hij weet waar die het over heeft en schiet niet elke willekeurige kat dood, want hij doet nog wel een briefje door de deur. Dat dan weer wel. Ik vind het heel sneu voor de katten, die nu als gevolg van hun baasjes, het met hun leven hebben moeten bekopen.