GETVERdeGETVER

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Asjemenauw

GETVERdeGETVER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 21:44

Afgelopen donderdag was ik even flink aan het werk in onze tuin. Man, man man wat was het er een puinhoop. Onkruid verwijderen, planten snoeien, al het bijna dood spul eruit en als klap op de vuurpijl de boog met de Hedra even flink geschud om al de dode bladeren eruit te krijgen. Daarna het vloertje netjes schoon geveegd en eindelijk kon ik dan even genieten van al mijn harde werk.

Nou was het best een waaidag en was er een hoop wind weggewaaid ... dat ene blaadje dat daar nog lag (waarschijnlijk van de Hedra) ook nog maar even oppakken en wegmieteren.

Alleen ... het dode blaadje was geen blaadje ... en het was ook niet dood

Afbeelding Afbeelding

GETVERdeGETVER wat een vies gevoel (zeker als je denkt een blaadje op te pakken) en wat ben ik me helemaal rot geschrokken zeg!! Je wilt niet weten hoe ik heb staan gillen in de tuin ...

Yannicke

Re: GETVERdeGETVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 21:45

Zo'n beest had ik laatst in de garage op mijn paardrijlaarzen liggen, wel dood. Ook geen prettig aanzicht.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 21:47

Het is maar een padje hoor, niets om bang voor te zijn! We hebben ook eens 2 kikkers in de hal bij de voordeur gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 21:49

hij ziet er een beetje verdwaasd uit, heb je met m gegooid?! :o

Ik zou me ook werkelijk te pletter schrikken ookal is het MAAR een padje ;)

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 21:50

Yannicke schreef:
Zo'n beest had ik laatst in de garage op mijn paardrijlaarzen liggen, wel dood. Ook geen prettig aanzicht.

Beter erop dan erin :+ Je zou het niet doorhebben en je voet in de laars steken .... brrrrrrr de rillingen lopen over mijn rug .... jakkes !!!

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 21:51

haha, ik vind hem wel grappig :=

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 21:51

whaaaa das wel schrikken als je denkt dat je een blaadje oppakt !

op zich ben ik niet bang van padden kikkers en dat soort dingen maar als je het niet verwacht is het wel ff slikken hihihi

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 21:52

En, heeft ie een stukje van je vinger afgebeten? :D

xxelviraxx

hahaha ik moest best lachen. Heb ik ook ook een keer gehad met een een of ander beest. Je schrikt je eigen echt kapot :')

senna21

Dat padje had waarschijnlijk maar al te graag tussen de bladeren van de hedra z'n winterslaap willen houden..
Nu moet 'ie op zoek naar een andere stek, ooooh ;(

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 21:53

Aaah joh, zo'n padje...., als ik ze hier achter bij de poort zie lopen dan pak ik ze op en zet ze in een beschut plekje ivm de vele katten hier

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 21:54

Doet me denken aan kamp met 4 mavo, waar een klasgenote van mij er eentje aantrof in haar slaapzak.
Dat was pas grappig........ze is de hele herberg door gehuppelt in haar nachthemd.
Ik heb toen het arme dier maar even netjes buiten gezet.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 21:56

HBVisser schreef:
Doet me denken aan kamp met 4 mavo, waar een klasgenote van mij er eentje aantrof in haar slaapzak.
Dat was pas grappig........ze is de hele herberg door gehuppelt in haar nachthemd.

:)) :)) :)) :))

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 21:58

senna21 schreef:
Dat padje had waarschijnlijk maar al te graag tussen de bladeren van de hedra z'n winterslaap willen houden..
Nu moet 'ie op zoek naar een andere stek, ooooh ;(

Nou ... dat zit wel goed ... hij/ze/het slaapt nu bij de rest van de familie ... in onze schuur !!! Ik heb geen foto van de familiebijeenkomst daar ... want ik ga voor geen goud de schuur meer in. Ik wacht wel tot de kust weer vrij is ... ergens volgend jaar lente ofzo

Owwww en ik heb gelukkig al mijn vingers nog hoor :D

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 22:01

HBVisser schreef:

Ach jeeeeee je arme vriendin heeft er vast nog nachtmerries van whahahahaa een kikker/pad in je slaapzak !! Neeeeee zeg ik zou minstens net zo als haar reageren denk ik (misschien wel erger hihi)

-straks ook maar even onder mijn bed kijken dus, die beesten kun je dus overal verwachten-

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 22:02

isse toch lief :D

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 22:04

Share schreef:
hij ziet er een beetje verdwaasd uit, heb je met m gegooid?! :o

:D :D :D Nee hoor dat gelukkig niet. ik denk dat hij een beetje zijn weg kwijt was ... tuin was opeens zo schoon vergeleken met het oerwoud dat er een paar uur daarvoor nog was :D :D :D :D

Daiss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 22:04

Haha cool man :D ik ben gek op kikkers en padden!

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 22:05

Whoooeeeeaaaaaaaa ik ken het helemaal!!!

Had dit laatst toen ik de hond eten ging geven, liep de tuin in en dacht: wat schuimt die hond toch ik heb toch geen
sop geknoeid ofzo?? (hoe ik op die gedachte kwam weet ik nog niet haha!)

Kijk ik eens rond, overal schuim op de grond. Maarja al kwart voor 12 (s avonds) en wat duf dus verder verdwaasd rond staan kijken,zie
ik quincy dr knuffel op de grond. Schup zachtjes tegen dat ding aan (lag half in de schaduw) en pak het op.
En ja daar ging ik, midden in de tuin: Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. Ow god bah bah bah iiiiieeeeehhhh gatver de gatver de gatver!!!!!!

Dus ik vlieg naar binnen, vriend kwam al van bovenaf op het geluid af maar ja ik durf die tuin niet meer in he! Stond binnen als een idioot heen en weer te springen: Bah Bah Bah! Ik heb dat ding gewoon aangeraakt iiieeeehhhh JAK

Naja al met al heeft vriendlief dat beestje buiten de poort gezet en ik de hond zn bek gespoeld en maar gaan slapen.

En jaah nu komt het, komt onze buuf (mijn leeftijd) de volgende dag naar me toe: " Ik mag het niet vragen maar hadden jullie ruzie ofzo gisteren je schreeuwde zo" :o :+ Ik: uuuhhh Ahum, nee ons quinc had een pad afgelikt :Y)

Duuus ik snap je reactie HELEMAAL haha!

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 22:09

die zat ooit wel eens bij ons tussen de keukendeur :')
m'n moeder dacht: goh, wat klemt die deur zeg.. _O- was niet veel meer van die pad over :o

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 22:10

euh.. tis een pad... ? :+ wat is daar gatver aan?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 22:10

Volgende keer een kus geven en kijken wat er van komt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 22:15

HBVisser schreef:

Daar had ik nou best bij willen zijn :')

heb altijd aanleg gevoeld voor ramptoerisme }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 22:15

Yessy schreef:
Volgende keer een kus geven en kijken wat er van komt :=

En maak er een foto van die je plaatst op BB-ITP :j

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 22:19

Daiss87 schreef:
Haha cool man :D ik ben gek op kikkers en padden!

En je woont nog lekker dichtbij ook ... komt dat even mooi uit }> wil je een paar huisdieren??? Ik heb er een stuk of 3 van het formaat als die ene op de foto en dan nog een flinke joekel (pa of ma?)

@NoaSky
Whahahahaaa
Ik kan mij jouw reactie helemaal voorstellen. Zie het zo gebeuren hihihiii. Gelukkig ?? zijn mijn buren wel wat van mij gewend .... vorige week moest ik nog gered worden door de buurman omdat er een hagedis (of wat dan ook ... het leek op een naaktslak met pootjes en een staart) bij de voordeur zat. En dat ding bewoog ook zo eng ... kon nog sissen ook!! Was als de dood dat dat ding op mijn hoofd zou springen ofzo, of mijn hondje (kruising Rottweiler x Berner Sennen) pijn zou doen !!!
Hoe kom ik erop he ... als ik terug denk slaat het ook nergens op natuurlijk ... de buurman durfde mij bijna niet te hulp schieten OMDAT ik juist de hond bij me had whahahahahaaaa

@Yessy en Yamcha
Tuurlijk .... alleen ... geen leger in de wereld die mij zo ver krijgt dat ding te kussen !! Die fout maak ik echt geen tweede keer!!! De laatste keer (beetje dronken) dat ik dat deed zat ik er meteen aan vast en ben ik ermee getrouwd :x Nee geintje natuurlijk :+