ik heb een probleem, ik heb een aantal weken een kitten gevonden in het bos! maar dat terzeide.
hij is gewoon zinderlijk doet alles op de bak,
maar sinds een paar dagen doet hij het steeds ook op mijn bed

ik kan er niet tegen wassen,
hij doet het verder nergens dan alleen op de bak en op mijn bed.
de kattebak is gewoon schoon, dus daar ligt het niet aan.
je zou zeggen dan doe je je katten toch niet meer op de slaapkamer dan is je probleem opgelost.
maar het zit zo dat ik een klein huis heb met 2 kamer`s ( 1 woon en 1 slaap kamer )
en ik heb er een hekel aan om opgesloten te zitten, vandaar dat ik de deur naar de slaapkamer ook open heb.
het is werkelijk een probleem! zelfs zo dat ik net presies de buren uit bed heb moeten bellen om schone lakens te vragen. omdat hij net voor het slapen gaan op mijn bed gepoept heeft,
gister was het ook al zo!
heb net mijn bed verschoond en een uurtje later wou ik gaan slapen lig ik in een natte plek!
dus weer mijn bed verschoond ,aar heb de hele nacht op een natte plek gelegen omdat mijn matras ook nat was.
hij heeft dit nooit gedaan!
weten jullie misschien waarom hij dit nou zo ineens doet???
als hij dit blijft doen weet ik niet wat ik er mee aan moet,
ik kan er niet mee leven als hij steeds op mijn bed zijn behoefde doet. dus ik wil graag een oplossing om te voorkomen dat ik hem weg moet doen,
wat ik niet wil want verder is het een schat.
ik heb mijn katten nu opgesloten in de woonkamer en laat ze voorlopig niet meer op de slaapkamer. maar ik vind dit niet echt een fijne oplossing omdat ik ook nog een hond heb!
dus het zit zo dat ik constand de hond van de katten moet scheiden als ik aant werk ben en dan ook als ik thuis ben.
lieve katten kenners! kunnen jullie me misschien helpen>????
Groetjes!