ik kreeg dinsdag avond te horen dat mitsy ziek was.
ze wisten toen nog niet wat het was.wel naar de da geweest en onderzocht.
woensdag zijn ze weer naar de da geweest en heeft ze spuiten gehad om te gaan laxeren.
mogelijk had ze een verstopping in haar darmen. haar buik was ook opgezet. ze voelde ook koud aan.
maar ze heeft het niet lang volgehouden na die spuiten ze is dus die nacht overleden.
ze is op de badkamer gaan liggen en heeft een keer geschreeuwd en toen was het afgelopen

waarschijnlijk een hartaanval. maar ze is gestorven met hara maatjes bij zich en in een vertrouwde omgeving
ze is 7 jaar geworden en de poes van mijn stiefmoeder. een heel lief beest die ook echt een kattenleven had. de hele dag lekker languit op bed liggen. kreeg goed te eten. en sliep eigenlijk de hele dag door

ze had ook streken altijd weglopen als ze in de tuin was. dan zat je even rustig en dan dacht je die ligt rustig in de hoek wat ze al die tijd daarvoor ook had gedaan en dan was ze ineens weg. en straffen had geen zin deden wij altijd met de planten spuit. maar ene straf was het niet voor haar ze vond het eerder lekker dan een straf

maar helaas ze is heel onverwachts ziek geworden en overleden.
zondar heb ik haar nog geborsteld want dat vond ze altijd heel erg lekker ze begon je dan altijd helemaal onder te kwijlen

R.I.P mitsy blacky we missen je

blacky(haar bijnaam)