Ik heb 2 honden, en 2 katten. Op dit moment heb ik stoffen banken, 2 verschillende.
1 heeft gladde stof *(vraag me niet wat

Dus ik dacht (kunst) leer... maar dat lijkt me met de kattennagels weer geen succes?
Dilemma dus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cinnepin schreef:ik heb een 2 zits van mijn overleden oma van suede achtig iets, mijn honden doen er wel eens een poepje op ( vooral de kleinste die heeft een soort van verlatingsangst ) en leg daarom altijd een kleed of iets erop, zo kunnen ze er ook lekker op slapen
hestejente schreef:Het idee dat je als katteneigenaar een nette/haarloze bank hebt kunnen staan, en dan nog wel een nieuwe bank
Yvonniej schreef:Cinnepin schreef:ik heb een 2 zits van mijn overleden oma van suede achtig iets, mijn honden doen er wel eens een poepje op ( vooral de kleinste die heeft een soort van verlatingsangst ) en leg daarom altijd een kleed of iets erop, zo kunnen ze er ook lekker op slapen
Jak..
ben ik dan de enige met hond die gewoon weinig last heeft van haren en andere viezigheden op de bank?
Ik heb een mooie nieuwe lederen dubbelgestikte bank uit een woonwinkel. Erg mooi en bevalt prima
Yvonniej schreef:Jak..
ben ik dan de enige met hond die gewoon weinig last heeft van haren en andere viezigheden op de bank?
Ik heb een mooie nieuwe lederen dubbelgestikte bank uit een woonwinkel. Erg mooi en bevalt prima