Alleen mn moeder.
Mn hond gaat ineens uit het niets uit zn stekker tegen mensen , fietsen , auto's noem maar op..
Dit is al 4 jaar aan de hand...
Op de 1 of andere manier is dit bij mij nog erger en voelt hij heel sterk de drang om mij overal voor te beschermen, Dus is het onmogelijk voor mij om lekker te gaan wandelen.
Mn moeder kan wel met hem wandelen en doet dit dus ookal 4 jaar, Maar het is mijn hond, mijn kindje me alles..
En nu die ouder word heb ik weleens de gedachten van dalijk is die dood en heb ik alleen met hem kennen wandelen toen die klein was..
K heb op mn topic veel negatieve maar ook positiefe reactie's gehad, en ook tips.
Waaronder de opmerking om een muilkorf om te doen...
K wou dit eigenlijk niet, Want het is GEEN agresieve hond, Totaal niet.
En ik wil ook niet dat mensen hem zo zien..
Gister kwam de gedrags terrapeute (??) lang en k heb het idee voor gesteld...
Ze vond het een goed idee en mn moeder ook, Dus we hebben nu een mooie muilkorf, Die niet echt opvalt en hij kan ook gewoon nog kleine snoepjes eten als die hem om heeft...
Hij heeft hem vandaag binnen al een paar keer even om gehad om te wennen en het intereseerde hem niet zoveel, Me moeder is nu werken en daarna gaan we wandelen met hem, Me moeder gaat de eerste paar keer nog wel mee, En dan kan ik eindelijk weer met mn mooie vent wandelen

K hoop zo dat dit voor ons een keer punt word en dat k weer kan gaan genieten van hem zoals t bedoelt was toen we hem kochten