Pup ontvlooien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saskiaojan

Pup ontvlooien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 09:39

Wie weet er welk middel goed is om een pup van 8 weken te onvlooien.
Er is natuurlijk zoveel spul in de winkel en als ik daar kom smeren ze me altijd het duurste aan, maar of dit ook altijd het beste is betwijfel ik......vandaar mijn vraag!

:D

zonnebloem18

Re: Pup ontvlooien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 11:18

Ik zou sowieso niet halen bij de dierenwinkel maar kiezen voor bijvoorbeeld stronghold bij de dierenarts.
Exil zou ik niet aan raden jonge dieren blijken daar erg slecht tegen te kunnen en frontline werkt bij katten nog maar nauwelijks hoe dat bij honden zit weet ik niet zo goed.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 13:23

frontline ben ik ook geen fan van, stronghold kende ik niet...
Moet morgen toch ff prikjes halen en chippen dus dan haal ik wel wat op bij de da

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:31

Idd een stronghold pipetje bij de dierenarts halen. Ik ben zowiezo al niet voor het spul van de dierenwinkel. Ik bekeek laatst een verpakking, zie nog wel eens mensen met dieren met vlooien, die behandeld werden met dierenwinkelspul en duidelijk dit werkt vaak niet, op die verpakking stond eigelijk een mengsel waarin enkel plantenbestanddelen/extracten zaten oa lavendel enzo, daarmee houd je dus geen vlo weg. Stronghold heeft pipetjes voor jonge dieren, ontwormt en ontvlooid, advantage is ook goed. Frontline gebruik ik momenteel zelf nog, maar merk wel dat het in de ene streek wel werkt, in de andere dan weer niet meer. Hier nog altijd, dus voorlopig is het nog frontline.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:52

Hier werkt Frontline nog steeds erg goed en is goed te verdragen. Stronghold is prijzig maar wel goed en is ook tegen wormen (NIET tegen lintwormen)

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 17:30

Denk dat ik dan idd voor stronghold ga, is ze ook direct ontwormt.