's Ochtends vroeg flapt pap er per ongeluk iets uit, iets van "Zullen we de grote verassing vertellen?". Mam gelijk helemaal boos dat hij daar nu iets over heeft gezegd terwijl ze nog zo had gezegd dat het geheim moest blijven. Wij maar doorvragen, en doorvragen maar nee hoor we krijgen er verder simpelweg NIKS uit.

Helemaal in de 7e hemel aai ik het té schattige beestje en probeer zijn gezichtje te zien, maar hij draait de hele tijd in het rond (net als ik) om zijn nieuwe woonplaats te verkennen. Als ik dan eindelijk zijn gezichtje zie smelt ik. WAT EEN DROPPIE!!!
Ik race naar boven: "Camera! Camera! Camera!", race weer naar beneden en maak snel een paar foto's. En dan natuurlijk snel weer aaien, knuffelen, even optillen en kijken of hij met een speeltje wou spelen. Nou, dat speeltje vond ie dus he-le-maal niks want hij sprong met een megasprong ervandaan *gniffel*.
Dan wordt het tijd om een naam te verzinnen, en daar doen we niet lang over. Onze andere poes (geboren op 18-05-06, nu 3 jaar dus) heet Snoopy en welke naam past daarbij......... DROPPY! Met een y, net als bij Snoopy.

het is echt super zo'n kleine, gezellig, lief, schattig, verlegen dropje in huis.
En tsja toen.... kwam het moment dat de baas van dit huis *ahum* Snoopy eraan kwam. Ze werd van boven gehaald en schrok zich echt kapot! WHAT THE... Je kon het gewoon aan haar gezicht aflezen. Hoge rug, en grommen maar. Toen ging ze ineens naar een ander deel van de huiskamer en moest ze erg hoesten, of het door de schrik kwam of gewoon een haarbal: geen idee, ik denk de schrik.

Daarna zijn we ook nog even teruggegaan en toen heb ik haar familie zijn, en ik had nog nooit zoveel poezen bij elkaar gezien in één klein keukentje... Wow...
Foto's
Droppy zelf

Foto's van toen we even de box terug gingen brengen (dus Droppy zie je hier niet tussen zitten)
Moeder

Een deel van de poezen (het waren er 15 of meer......)

Gezellig met de staarten in elkaar

Melk? Ik geef dat nooit

Ik wil! Nee ik! *springt erbovenop*

Een broertje of zusje

Gezellig samen
http://i281.photobucket.com/albums/kk22 ... 270212.jpg
Zoals je ziet heeft Droppeke het nu wel veeeeeel luxer.

De mensen waar ze vandaag komt hadden 2 nestjes (hij komt uit het nestje van 14 augustus) in totaal zo'n 10 kittens + nog heeeeeel veel eigen katten. Als je nog een katje zoekt pb even dan verwijs is je door (ze moeten er nog 7 kwijt)