dankje voor de reacties
ik zal zijn verhaal eens vertellen want daar had ik gister geen tijd meer voor
op een boerderij waar het paard van mijn vriendin stond was een nestje van 6 kittens, allemaal spierwit en 1tje had wat zwart erbij. nou was al de bedoeling dat wij er 1tje zouden nemen,dus ik ging een keertje met een 2 vriendinnen naar die boerderij en toen gingen we eens bij ze kijken.
en toen had mamalief ze verplaatst
heel slim ze had ze namelijk achter het de strobalen gelegd. dus wij al die balen weggehaald en toen lagen er dus maar 5. die balen lagen op een pallet en daar was er eentje (ons guusje dus) onder gekropen toen hebben we hem gepakt en hij was helemaal stijf,bewoog niet en had zijn mond open. we dachten eerst dat hij dood was maar dat was gelukkig niet zo want als je zn pootje aanraakte trok hij hem een klein beetje in, dus wij gelijk de dierenarts gebeld dat we een katje hadden gevonden en zijn naar de dierenarts gegaan. onderweg hebben we onze vinger steeds in een flesje water gedaan en hij likte dat dan af, dus hij was al een stuk levendiger geworden en hij was toen we bij de dierenarts waren ook flink aan het piepen. de dierenarts zij dat hij niet meer terug in het nest kon aangezien hij de zwakste was en met 5 broertjes was hij niet sterk genoeg om een tepeltje te vinden
dus toen heb ik poedermelk gekregen en een flesje en heb ik hem mee naar huis genomen
we moesten heb ong 8 x per dag melk geven en we moesten er dus ook 2 keer per nacht uit. maar poesjes liggen heel de dag bij de moeder te sabbelen en hij kreeg dus ook zuigbehoefte, hij lag heel de dag op je vingers te sabbelen en tussendoor kreeg hij zijn melk. na een tijdje zijn we gestopt met het 's nachts voeren en hebben we hem 's ochtend een klein beetje kittenvoer gegeven. je begrijpt dat dit de eerste paar keer in heel de kamer lag
na een tijdje hebben we hem 3 x per dag kittenvoer gegeven en geen melk meer. ern uiteindelijk kreeg hij gewoon 3 x per dag normaal voer, nou dit was dus zijn verhaal