Enorm euhmmm "opgewonden Jack Russel" 18+ verhaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Enorm euhmmm "opgewonden Jack Russel" 18+ verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 16:22

Gisterenavond toch de schrik EN schaamte-aanvaal van mijn leven gehad.......

Onze Jack Russel van nu bijna anderhalf jaar oud wil af en toe weleens experimenteren met zijn sexuele gevoelens, maar eigenlijk nooit extreem. Dat uit zich tot een keer met zijn piemel er uit lopen, proberen te rijen op je arm of been (wat wij liefdevol doch streng afkeuren uiteraard) maar een drama is het nooit geworden.

Tot gisterenavond. Ik had gezellig met mijn moeder aan de telefoon gezeten en Binky had de hele tijd naast mij liggen slapen op de bank, niks aan de hand, ik had hem ondertussen wat over zijn koppie ge-aaid, na het gesprek liep ik even de kamer uit om naar het toilet te gaan.

Toen ik terugkwam echter, bleef mijn hart werkelijk stilstaan en leek het wel even of ik geen adem meer kreeg!

Ik trof hier mijn Jack aan met euhmmmmm... Hoe zal ik dat zo netjes mogelijk zeggen?

Volle erectie, en wel ZO, dat zijn zwellichamen mee naar buiten waren gekomen, en zijn gehele voorhuidje daar ACHTER zat %)
Overduidelijk veel te veel spanning op het gehele geslachtsdeel plus het deel dat normaal gesproken helemaal niet zichtbaar zou moeten zijn, dus ik had echt zoiets van: WTF - en NU???? Even de situatie beken,maar daar was geen terugschuiven meer aan te beginnen :n
Niet om in details te willen treden, maar de hele boel werd paars, opgezwollen en zag er nu niet echt lekker uit, dus ik belde mijn DA gelijk op, om met schaamrood op de kaken uit te leggen WAT er zich op dit moment in de woonkamer met mijn oh zo schattige hondje aan de hand was.
Zijn antwoord was: Laad maar in en kom gelijk maar langs.
Dus ik handdoek gepakt, Binky op schoot en ter bescherming het handdoekje er half overheen gedrappeerd.

We waren de oprit nog niet af of ik hoorde een diepe zucht... Mijn schoot werd warm en de handdoek nat...... :o Nou ja.... We konden weer naar huis...... }:0

Nu met NOG meer schaamrood op de kaken de DA wederom gebeld... Die vertelde dat het soms kan gebeuren dat het vanzelf weer terug kan gaan, maar dat het desalniettemin goed was om langs te willen komen, want dat het soms weleens NIET vanzelf terug kan schieten.....

Nou, ik kan jullie vertellen.... Ik heb enorm veel hondenervaring... maar ZOIETS had ik nog NOOIT van mijn leven gezien!!!! :n Dit was spooky! Echt heel.heel heeel erg spooky.

Denk dat de DA echter de avond van zijn leven had _O-

Lienek

Re: Enorm euhmmm "opgewonden Jack Russel" 18+ verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 16:24

Haha geweldig.
Hoe apart. Kan me het helemaal indenken.
Ik ben wel 16 maar ja zo erg in detail treedt je ook niet hoor :P

Maar heb er ook nog nooit iets van gehoord.
Succes met je hondje.. :P

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 16:25

Dit heb ik wel eens eerder gehoord :j Alleen had die mevrouw in kwestie perongeluk niet de DA maar heel iemand anders gebeld en heel 't verhaal aan uitgelegd :')
Zij zette haar hond wel onder de koude douche op zo'n moment en meestal hielp dat wel.

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 18:29

hahaha. oh god wat erg xD
wel geinig opzig. naja wat wou de DA eraandoen dan :')
hem op zon plastic dek hondje zetten. :')
haha

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 19:57

Is hij gecastreerd? Ik zou hem ook het fietsen op dingen afleren. Misschien dat hij dan beter leert omgaan met zijn frustraties, als hij weet dat het gewoon niet de bedoeling is. Mijn hondje kan zich daar ook gigantisch mee druk maken. Als hij eenmaal begint moet ik het echt direct afkappen, anders wordt het niets...
Maar daar zou ik dus mee beginnen, ook het 'kleine' fietsen niet meer toestaan.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:04

mijn volle reu(en) hebben dat ook weleens,soms in hun slaap(letterlijk een natte droom) ,maar t kan ook weleens zomaar gebeuren..
:D

ach ja die mannen ook he.... :D :D

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:07

Mijn hond heeft dit ook een keer gehad! Wij schrokken ons ook rot en waren bang dat het niet terug zou gaan. Maar geduldig wachten loonde en het probleem losste zich vanzelf op en heeft zich nooit meer voor gedaan. ;). Hond heeft zijn balletjes trouwens gewoon gehouden hoor... niks geen castratie..

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:39

Hihi... Kan gebeuren ;). Maar ik kan me voorstellen dat je je rotschrikt!! Hopelijk maakt ie er geen gewoonte van :D.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:45

Tjonge jong, ik moest wel lachen om je verhaal. Ik denk dat de dienstdoende mensen op de praktijk ook hun entertainement hebben gehad. Ik heb zoiets weleens gezien bij een GGK dekreu... Is jullie hondje een ex-reu?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 21:40

Nope, Binky heeft alles er nog op en aan :D En tot voor gisteren heeft hij nog niet eerder zijn "opgewonden staat" zo duidelijk getoond, ook niet rijen ofzo, gewoon niks. We dachten zelfs dat hij a-sexueel was _O-

Maar dan ineens DIT...... En vooral omdat die zwellichamen er mee uit kwamen... het bloedde zelfs een beetje, dus ik dacht werkelijk: hij is minstens uit zijn velletje gescheurd oid.

En ik wil niet vervelend zijn, maar verdorie.... ik weet zeker dat er volwassen MANNEN zijn die er jaloers op zouden zijn van wat ik gisteren zag _O- Het was meer piemel(tje) dan hond.

Nou goed, weet in ieder geval dat dit nog een keer kan voorkomen, en dat ik dan niet hoef te panieken "dat dit nooooooit meer goed gaat komen" :D

*de wonderen van een hondenlichaam he*

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 11:54

mijn hond krijgt geregeld een erectie. Vooral als hij erg blij is als we bijvoorbeeld thuis komen. Hij doet er over het algemeen niets (meer) mee en het zakt vanzelf allemaal weer in normale staat maar hij is dan gewoon zo opgewonden als wij thuis komen en dan echt op alle manieren! Toen wij hem net hadden rijdde hij wel op alles en iedereen maar dat hadden we hem wel snel afggeleerd! Maar nu heeft ie dan vrijwel dagelijks een erectie maar doet er niks mee dus wij vinden het wel prima zo. Hij was bdw een asielhond en waarschijnlijk een dekreu geweest bij zijn vorige baas dus vandaar dat hij zoveel gevoelens heeft om het zo maar te noemen!