Onze Jack Russel van nu bijna anderhalf jaar oud wil af en toe weleens experimenteren met zijn sexuele gevoelens, maar eigenlijk nooit extreem. Dat uit zich tot een keer met zijn piemel er uit lopen, proberen te rijen op je arm of been (wat wij liefdevol doch streng afkeuren uiteraard) maar een drama is het nooit geworden.
Tot gisterenavond. Ik had gezellig met mijn moeder aan de telefoon gezeten en Binky had de hele tijd naast mij liggen slapen op de bank, niks aan de hand, ik had hem ondertussen wat over zijn koppie ge-aaid, na het gesprek liep ik even de kamer uit om naar het toilet te gaan.
Toen ik terugkwam echter, bleef mijn hart werkelijk stilstaan en leek het wel even of ik geen adem meer kreeg!
Ik trof hier mijn Jack aan met euhmmmmm... Hoe zal ik dat zo netjes mogelijk zeggen?
Volle erectie, en wel ZO, dat zijn zwellichamen mee naar buiten waren gekomen, en zijn gehele voorhuidje daar ACHTER zat

Overduidelijk veel te veel spanning op het gehele geslachtsdeel plus het deel dat normaal gesproken helemaal niet zichtbaar zou moeten zijn, dus ik had echt zoiets van: WTF - en NU???? Even de situatie beken,maar daar was geen terugschuiven meer aan te beginnen

Niet om in details te willen treden, maar de hele boel werd paars, opgezwollen en zag er nu niet echt lekker uit, dus ik belde mijn DA gelijk op, om met schaamrood op de kaken uit te leggen WAT er zich op dit moment in de woonkamer met mijn oh zo schattige hondje aan de hand was.
Zijn antwoord was: Laad maar in en kom gelijk maar langs.
Dus ik handdoek gepakt, Binky op schoot en ter bescherming het handdoekje er half overheen gedrappeerd.
We waren de oprit nog niet af of ik hoorde een diepe zucht... Mijn schoot werd warm en de handdoek nat......

Nu met NOG meer schaamrood op de kaken de DA wederom gebeld... Die vertelde dat het soms kan gebeuren dat het vanzelf weer terug kan gaan, maar dat het desalniettemin goed was om langs te willen komen, want dat het soms weleens NIET vanzelf terug kan schieten.....
Nou, ik kan jullie vertellen.... Ik heb enorm veel hondenervaring... maar ZOIETS had ik nog NOOIT van mijn leven gezien!!!!

Denk dat de DA echter de avond van zijn leven had