ik heb zo'n schattig katten hokje, 1 kan erin, 1 erboven op, leek me ideaal voor mn 2 poezen, 1 ervan ligt er ook op, maar die witte ligt overal, van kartonnen dozen, tot gestrekt op mijn bed of bureau stoel.
maar goed, nu heeft 1 van de poezen dus zo'n bui van neeh ik wil niet meer in het mandje, en samen verplaatsen ze zich naar mijn bed/kledingkast/schoenendozen/kasten/bureau zelf of bureau stoel.
ik vind ze heuwl lief echt waar
maar mijn bed is niet groot, en met zn 3en in 1 bed is niet functioneel, nu wil ik dus een grote krabpaal kopen, 1 met meerdere "verdiepingen" en spannende plekjes, maar waar ik heel bang voor ben is dat er straks alsnog maar 1 poes op zit..
hij moet dus groot genoeg zijn, alleen er is ontzettend veel keuze, ik vraag me dus af wat jullie zoal allemaal op de krabpaal voor plekken hebben zitten, en wat jullie katten fijn vinden! misschien idee om er zelf 1 te maken met kartonnen dozen als mandjes?
. Maar die verwarming is weggehaald en de mogelijkheid voor een hangmandje is er niet meer helaas. 

als je dan even drinken gaat halen en je komt terug heb je 2 paar onschuldige ogen op je gericht
Mijn kat heeft wel zijn eigen mandje waar hij af en toe in gaat, maar mijn bed is véel lekkerder.