Ik heb een amerikaanse bulldog genaamd southern dutch jessy
Heb haar vd fokker gekocht en heeft dus papier alles erop en eraan..
Sinds dag een merk ik al dat jessy anders is dan de meeste hondjes ik kreeg haar met 10 weken dus ze is dus lekker lang bij mamma gebleven

Ik kom thuis en de amerikaanse bulldog van mn tante begint aan mijn pup te snuffelen en erg nieuwsgierig en onderzoekend de nieuwe aanwinst te bekijken... Maar op een gegeven moment begint mijn pup van 10 weken te grommen naar hem .. Vond het zelf niet al te raar ik dacht gewoon een pittige meid die het een beetje intimiderend vind ....
Heb haar van pup af aan elke dag wel meegenomen naar het parkje en met andere hondjes laten spelen ging allemaal goed . Ze was zo braaf altijd kon met 10 weken ook al zitten pootje geven en linggen op commando en deed netjes wat ik vroeg altijd.
Een paar onbezorgde jaren met mijn altijd vrolijke en speelse jess gingen voorbij..
Op een gegeven moment kwam het oppas kindje van mn moeder langs kindje is 2 jr
ze had ook bij ons gelogeert enzo en in de ochtend gingen we dus boterhammetje eten
kindje zat lekker op de bank samen met mn moeder en jessy op de grond . Maar op een gegeven moment springt jess omhoog en hapt het kindje in der gezicht , wonderbaarlijk genoeg had ze alleen een krasje met bloed en was het een beetje blauw... Tuurlijk heb ik jess daarna gelijk gestraft en in de gang gezet.
Toen heb ik besloten jess niet meer bij hele kleine kindjes in de buurt te laten omdat ik het risico te groot vind. Op een gegeven moment komt mn neefje van 6 logeren die heeft ook een hond thuis . Ik weet eigelijk niet meer hoe het toen gegaan is maar ook daar heeft jess naar gehapt en gegromd..
Nu als er kinderen komen hou ik jess zo ver mogelijk bij ze uit de buurt omdat ik ze voor geen cent vertrouw meer door deze gebeurtenisse.
Ik heb ook contact gehad met een andere vrouw die de broer van mijn hond had en die heeft ze helaas in moeten slapen omdat die erg aggressief was geworden. En ook met een paar andere eigenaren die een pup hebben uit het zelfde nest als jess ze zeggen allemaal dat het felle hondjes zijn geworden en bij 2 is het dus echt al goed fout gegaan.
IK zou het zo jammer vinden als jess ook doorslaat en een keer iemand echt aanvalt of een andere hond doodmaakt. Want mn moeder durft haar ook niet meer los te laten omdat ze bij haar is weggelopen een paar keer en wat honden aanviel.
Bij mij is ze nooit weg gelopen dus denk dat ik toch ietsje meer overhand heb maarja het blijft een enge situatie zo. Dus ze heeft besloten jess nu niet meer los te laten enzo .
Zit al een tijdje te denken om haar hersens te laten fotograveren kijken of ze daar iets vreemds aan zien