Vaarwel mn allerliefste schat!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hafjegek

Vaarwel mn allerliefste schat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 21:11

woensdag heb ik afscheid moeten nemen van mn grootste liefde, mn hart, mn leven, alles.

lady Fiona,
25-10-1996~18-09-2009
woensdag 16 september 2009, mn grootste nachtmerrie werd waar,
mn lieve hondje lady fiona moest voor onderzoek naar de kliniek, heb haar sochtends gebracht en kreeg rond 11 uur een telefoontje, ze had een tumor in haar verhemelte en het was onmogelijk om daar iets aan te doen, en of ik haar meteen in wilde laten slapen, heb nee gezegd en ik ben in elkaar gestort achter mn bureau waar ik toen zat.
heb een half uur lopen schreeuwen dat het niet waar kon zijn, heb mn man op zn werk gebeld, en heb hem meteen opgehaald, moest tot smiddags half 5 wachten om haar weer op te halen en heb de hele middag jankend op de bank gezeten met mn man, terwijl we overlegden wat we moesten doen, we konden haar eerst ophalen, en dan een afspraak maken voor de volgende dag om haar te laten slapen, maar ik wist zeker dat ze me met 10 man het huis uit moesten sleuren met haar omdat ik haar niet zou laten gaan,
we hebben de kliniek gebeld en gevraagd of het die middag/avond kon, we wilden haar niet laten lijden en er was geen kans op beterschap, ze had niet veel pijn of last, maar wel last van vocht in de neus en bloed, en dan was ze misschien wel gewoon gestikt na een paar dagen, dat wilde ik haar ook niet aandoen, dat had ze niet verdiend,
het wachten die middag duurde zo vreselijk lang, en ik verachte elke minuut omdat ik niet bij haar kon zijn, en ze maar alleen en zielig in het hokje zou zitten op de kliniek, en ik haar niet nog even kon knuffelen die laatste uren.

het was tijd om te gaan, ik stond te trillen op mn benen.
we kwamen op de kliniek en moesten even wachten op een zeikw**f dat zat te miepen over een mestonderzoek en maar bleef doorzeveren en maar niet snapte hoe je een drol op zand kon controleren, ik keek constant op de klok en zag de laatste minuten wegspoelen.
eindelijk kwam de dierenarts met lady op zijn arm, ik zal die blik van haar nooit vergeten, ze keek en haar ogen werden groot en ze werd helemaal blij, ik zag haar denken Vrouwtje!!! (ze had altijd wat verlatingsangst en kwam altijd naar mij toe voor troost en bescherming) ze was zo door het dolle ons na die hele dag weer te zien, en beet zelfs mn man nog zachtjes in de neus(was hun favo spelletje samen) we hebben nog even geknuffeld, en toen heeft de dierenarts het spuitje va het infuus gegeven, binnen 1 seconde was het al over en lag ze op tafel. we hebben haar meegenomen naar huis en ze heeft een prachtig plekje in de rozentuin voor het huis gekregen, waar ze een grote betonnen teckel op haar heeft staan die haar bewaakt, en een kaarsje (op batterijen) dat ik altijd zal laten branden zodat ze nooit in het donker hoeft te zijn.
veel te vroeg ben je gegaan, je was bijna 13 jaar geworden, maar had altijd de droom dat je minstens 15 zou halen.
vaarwel mn meissie, ik zal altijd van je blijven houden! en ooit op een dag zien we elkaar terug, dat is de gedachte die me nu in deze moeilijke tijden overeind houd.

25-10-1996~18-09-2009

Haar favoriete hobby, lekker op bed liggen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YW3SJJE4-D.jpg

of lekker lui in de mand hangen.
Afbeelding

riep je voor eten?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZZXTYRZL-D.jpg

mams met haar twee dochters.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-67GUY7HT-D.jpg

sexy glimlachje
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HYTVXHSB-D.jpg

slapen, slapen en nog eens slapen, als het maar bij vrouwtje in de buurt is of op een zacht fluffy dekentje.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-M6ZDPMKO-D.jpg

tot ziens moppje.
Afbeelding

Mi_Amore

Re: Vaarwel mn allerliefste schat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:13

wat een prachtige hond... Ik ben er zeker van dat ze een prachtig leventje heeft gehad met jou als baas!

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:15

Wat naar voor je! Ik wens je sterkte toe komende tijd.

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:16

Sterkte, prachtige hond :j

Konden honden maar de leeftijd van een mens halen hé, een jaartje of 80..
Maandag is het voor ons een maand geleden dat wij onze hond hebben laten inslapen, en ik heb het er eigenlijk elke dag nog meer moeite mee dan de dag ervoor..
Het is zo heftig.

Sterkte de komende tijd!

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 21:31

dankje voor de lieve reacties, dat geeft me veel steun, echt waar, ook al is het van 'vreemden' die ik niet ken, maar die wel weten hoe ik me voel. dat doet me wel goed.

ik denk dat ik over 10 jaar nog steeds verdrietig zal zijn erom, ben nu ook nog steeds verdrietig om de moeder van dit hondje, was ook van mij en is ook overleden toen ik 12 was. heel plotseling tijdens de keizersnede van lady, vandaar dat zij ook zo vreselijk speciaal voor me was, eerst haar moeder nu zij, maar ik heb nog 2 prachtige dochters van haar, ze zal altijd voor een deel blijven voortbestaan.

tja als ik nu een wens mocht doen zou ik wensen dat alle beestjes waar ik zo van houd net zou oud worden als ik, dat we allemaal tegelijk dood gaan, dan hoef ik geen afscheid van ze te nemen.

ik hou vaak veelste veel van mn beestjes en kan ze zo slecht laten gaan, denk daardoor zelfs dat ik beter zonder beestjes kan, maar dat kan ik ook weer niet. het is gewoon onwijs moeilijk allemaal.

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:38

Heel veel sterkte de komende tijd! En je hebt voor je hondje de moeilijkste keus gemaakt die een dapper baasje maken kan.

Afscheid nemen van je diertje waar je zo van houdt, is natuurlijk onwijs zwaar. Maar..... als je eerste hond net zo oud zou worden als jijzelf, dan zouden we al die hondjes die we daarna bij ons genomen hebben moeten missen. En persoonlijk vond ik elke hond die ik had heel bijzonder en onmisbaar.

EmEm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 22:24

Wat een mooi hondje, jouw Lady Fiona.
Ik wens je heel veel sterkte toe!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 23:02

Heel veel sterkte :(:)
Ze was echt een leuk hondje om te zien!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 23:04

Heel veel sterkte.. :(:)!

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 23:50

dank jullie wel, vind het erg lief dat er mensen zijn die mee leven ook al kennen ze me niet :(:) :+:

kim18a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 21:21

oeioeioie wat naar!
veel sterkte er mee

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 19:21

vandaag is het een week geleden, ik kan haast niet geloven hoe snel de tijd voorbij vliegt.
ik mis haar elke dag, denk de hele dag aan haar.
het is gewoon zo leeg zonder mn meissie.

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:43

heel veel sterkte de komende tijd nog een groot gemis als je trouwe viervoeter er niet meer is maar ze heeft vast een mooi leven gehad bij jouw en van allerlei geweldige momenten mogen genieten sterkte