Poes moet worden ingeslapen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Susan_

Poes moet worden ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 12:09

De poes van mijn moeder en haar man heeft een gezwel onder haar tong, waaraan ze niet kan worden geoppereerd.
Mijn moeder en haar man zijn hierdoor erg verdrietig, wat natuurlijk heel normaal is.
Ze willen nog even van Sheila genieten en goed afscheid kunnen nemen, de Da heeft gezegt dat Sheila hier geen pijn aan heeft.
Sheila komt nog graag op schoot zitten want is dol op aandacht en kan nog goed eten.
Maar goed het mag wel duidelijk zijn dat Sheila zichzelf niet meer kan verzorgen, omdat haar tong steeds dikker word.
Het zal dus niet meer lang duren dat Sheila haar spuitje gaat krijgen.

Nu wil ik graag iets voor mijn moeder en haar man doen, maar zelf ben ik totaal geen crea-bea en hoop een beroep op jullie te mogen doen.
Via de hyves van mijn moeder heb ik een foto van Sheila gevonden en daarbij zou ik graag een gedicht willen hebben.
Aangezien ik zelf niet goed ben in het bedenken van gedichten, maar hier op bokt vaak wel hele mooie tegenkom hoop ik dat iemand dit voor mij wil en kan maken.

Als jullie nog aanvullende informatie nodig hebben dan hoor ik het graag.

Foto van Sheila:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 12:28

Hoop voor je dat DA wel de waarheid spreekt, dat hij niet kundig genoeg is dus.
Want een half jaar geleden heb ik precies hetzelfde meegemaakt, een plaveicelcarcinoom onder de tong van mn pers die 14 jaar is.
Was een gezwel van 2 cm bij 1 cm, dr tong lag scheef in dr bek hier mn verhaal;
[BB] Poes onrustig update 27-3 geopereerd aan tumor onder tong

Het is heel goed operabel want het zaait niet uit of het moet de halve tong in beslag nemen. Dus geheel kansloos is zo'n katje niet!

Ps het staat verkeerd moet bij BB

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 13:22

Chiqa bedankt voor je reactie.
Zal je verhaal nu gaan lezen.

Bij welke da ben je geweest?
Onze Da zei als ze in een tong gaan snijden, houd het bloeden niet meer op.
Weet jij daar meer van?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 14:01

_Susan_ schreef:
Chiqa bedankt voor je reactie.
Zal je verhaal nu gaan lezen.

Bij welke da ben je geweest?
Onze Da zei als ze in een tong gaan snijden, houd het bloeden niet meer op.
Weet jij daar meer van?

Ik ben bij dierenkliniek Zuiderkaag geweest, heb heel eerlijk mijn verhaal verteld dat ik het geen lijdensweg wil laten worden voor mijn kat, dus dat ik haar dan wilde laten gaan.
Dit viel me erg rauw op mn dak hoor, ik ontdekte het om half 5 smiddags een half uur later zat ik al bij de kliniek ik dacht ook dat hier niets meer aan te doen was.

Ze waren erg enthousiast, hadden meer katten met een dergelijke tumor geholpen met succes, dus ik heb het erop gewaagd.
Ze zouden mij bellen als het te complex was, en ze belden....dat het met succes te verwijderen was, de tumor zat op een steeltje die ze diep konden wegsnijden.

Dus dat jou DA beweerd dat het niet meer stopt met bloeden zegt mij wel genoeg.....Hij durft de operatie gewoon niet aan, als ik jou was zou ik naar een ander stappen.
Blijkbaar is deze arts niet bekwaam genoeg!!
En mss net zoiets doen als ik, dus de kat aanbieden voor een operatie kunnen ze goed beoordelen of het weg te halen is of niet, dan kan je altijd nog afscheid nemen op dat moment (Als je dat wilt natuurlijk) dan heb je het iig geprobeerd.

Ik ben nu met mijn kat een half jaar verder en het gaat echt super goed. Het had al terug moeten zijn mocht het niet goed weggehaald zijn maar dat is dus niet gebeurd :)
Ze kan weer alles en heeft geen hinder aan deze operatie overgehouden.

_Susan_

Re: Poes moet worden ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 14:42

Fijn dat het met jouw pers helemaal goed is gekomen.
Maandag wil de man van mijn moeder naar utrecht bellen, daar zit een soort van dierenziekenhuis althans zo noemt hij het.

Je hebt ons vooral hun wel weer een sprankje hoop gegeven dankje daarvoor.

Nooit geschoten is immers altijd mis.

Anoniem

Re: Poes moet worden ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 20:50

[LZP] > [BB]