Ik zit op het moment met een probleem. Ik heb 2 kittens opgevangen van mijn buurman, maar ik kan deze niet houden. Aangezien ik al 2 katten heb.
Ze zijn 12 weken oud en 2 zusjes van elkaar.
Hebben jullie manieren hoe ik ze zo snel mogelijk een goed tehuis kan geven?
Ik zal het even in het kort uitleggen.
Mijn buurman heeft een nieuwe vlam en is daarheen vertrokken. Maar hij heeft de katten achtergelaten. Ik heb toen gezegd van ik pak ze wel hier totdat ik een nieuw baasje voor ze heb. Liefste zou ik ze zelf houden, maar in mijn studio word het veel te druk met 4 katten. Hij had de katten op zolder gezet, wel met voer en alles maar ze hebben ook de aandacht nodig en die kan ik ze helaas niet geven.
Kan iemand mij helpen?
Ik heb al contact gehad met iemand van de dierenbescherming, maar dat had ookal weinig nut aangezien er eerst een klacht moet komen.
Ik heb ze al op marktplaats staan. maar ik heb tot nu toe geen reactie.(ze staan er al op vanaf maandag).
Maar deze katten verdienen beter. Ookal is het asiel niet de beste oplossing. Maar dit is gewoon niks. Moeten ze de hele dag op de zolder zitten? Krijgen een beetje aandacht van ons en dat is het.Ze kunnen niet met mijn katten samen. Anders had ik ze hier gehouden.
Ik vind het belangrijk dat ze beiden een goed leven krijgen, met genoeg aandacht.