Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Meliaforever schreef:Kan je daar geen spelfouten uit halen?
Laika schreef:Meliaforever schreef:Kan je daar geen spelfouten uit halen?
moeilijk hoor, kannen en kunnen niet meer uit elkaar kennen houden
KUN je daar geen spelfouten uit halen?Misschien is in deze het kritiek op spelfouten iets ongepast
en hoe dan ook, erg overdreven.
TS misschien is het voor iedereen iets makkelijker als je duidelijke foto's laat zien van de hond. Overigens vind ik het dus verre van een Bordeauxdog. Een Bordeauxdog is zowiezo niet zwart, en al helemaal geen kruising Labrador/Bulldog
marsaus schreef:Mensen die hem aaiden op straat zeiden: het is zeker een kruising met een labrador?
Ik ga dit sluiten, bedankt voor jullie positieve steun maar niet heus!! ik heb dit geschreven omdat ik dacht dat mensen hier wel aardig genoeg waren om te helpen en niet om elkaar aftekatten en arrogantie te typen. dit draaid nergens naar. Ik heb er al spijt van dat ik DIT hier heb neergeplaatst. Bedankt he nogmaals.. Binnenkort GESLOTEN!!
luuntje schreef:Eventueel kan je dierenartsen bellen of ze jouw hond kennen.
geerke schreef:marsaus schreef:Mensen die hem aaiden op straat zeiden: het is zeker een kruising met een labrador?
Ik ga dit sluiten, bedankt voor jullie positieve steun maar niet heus!! ik heb dit geschreven omdat ik dacht dat mensen hier wel aardig genoeg waren om te helpen en niet om elkaar aftekatten en arrogantie te typen. dit draaid nergens naar. Ik heb er al spijt van dat ik DIT hier heb neergeplaatst. Bedankt he nogmaals.. Binnenkort GESLOTEN!!