Kitten eet zijn naamgenootje op...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Kitten eet zijn naamgenootje op...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 12:07

Zo, lekker drastische titel hé. In t echt is t minder erg dan de titel doet vermoeden hoor :+

Ik heb 2 kittens in huis, Patser is 4 maanden en Plum bijna 3 maanden. Ik heb van mijn oom een hele zak pruimen gekregen en die was ik net aan t eten. Ik vind ze met schil niet zo lekker dus als t even kan, trek ik met een scherp mesje de schil er af (lach niet, doet vriend al heel hard voor jullie als hij me bezig ziet := ) Maar goed, ik was dus aan het pellen en de katten zaten voor mijn voeten op de grond te kijken. Ik gaf ze allebei een stukje, onder t motte: Lusten jullie toch niet.... Patser lust het idd niet en speelt er wat mee maar Plum begon enthousiast te smakken en kauwen :Y) Heb Plummetje nog een paar stukjes gegeven en die had hij ook zo op.
Vind het wel grappig dat hij op zo'n manier zijn naam eer aan doet :P

Uthrick

Re: Kitten eet zijn naamgenootje op...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 13:22

Mwah, 87x bekeken maar kennelijk ben ik de enige die het wel grappig vind....

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:25

We hebben een hondje en die heet Kiwi, maar die doet der naam geen eer aan :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:50

tis te hopen voor jou dat ze niet aan de race gaat van die pruimen.... :)

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:59

hihihi katten zijn ook echt gestoord he! Ik zie het al helemaal voor me, zo'n dreumesje vrolijk aan het kauwen op een pruimenvelletje!

Ik heb meerdere rare katten gehad en/of gekend die de gekste dingen aten: radijsjes, sla, komkommer.... je kan het zo gek niet bedenken!
We hebben zelfs een kat gehad die geen kattenvoer lustte... brokjes ging nog net maar blikvoer dus echt niet. Maar ons avondeten was altijd wel erg lekker! Zelfs eens meegemaakt dat we een prak met aardappels, groente en gehakt hadden gegeven (restjes wat er over was) en mevrouw peuterde de gehakt eruit om die dus aan de kant te gooien... Hoezo carnivoor? Daar had zij dus echt maling aan :D Madam is vorige week overleden op 18jarige leeftijd en altijd prachtig gezond geweest met een hele mooie vacht... Echt onbegrijpelijk als je haar 'dieet' zag!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 16:54

Ah, dan had je ook een gekke kat inderdaad. Sneu dat hij is overleden, ouderdom?

Ik vrees dat ik Patser&Plum al "verpest" heb want ze krijgen 's ochtends altijd 1 zakje vlees. Ik kan wel in de woonkamer lopen, maar zodra ik richting keuken ga, struikel ik bijna over hun omdat ze voor en tussen mijn voeten heen lopen. Zodra ze dan vlees gehad hebben is t de rest van de dag ook klaar met geschooi, ze gaan (elkaar) dan tevreden wassen, spelen of komen op de bank liggen spinnen.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:09

mijn kater eet groente.....en dan ook echt augurken en komkommer en sla enzo.
soms ook een uitje..

vind het niet echt raar,net als mensen zijn katten ook erg verschillend in wat voor eten ze lekker vinden

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:11

Hahahaha wat schattig! :D

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:27

Mijn ouders hadden vroeger een kat en die voorzag zichzelf van eten. En dan niet vogeltjes vangen ofzo hoor, nee, dat doe je niet. Je maakt je gewoon meester in het openen van koelkasten en gaat van balkon naar balkon of van tuin naar tuin om uit de koelkasten de meest lekkere dingen te halen. En wij vonden het maar raar dat die kat nooit zo'n honger had thuis, tot we hem in actie zagen :D

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 17:31

AngelofLove schreef:

En ik maar denken dat ik de enige was met een hond met een aparte naam :D
Mijn hond heet Aap, die doet haar naam ook niet eer aan *kuch* :+

Mijn hond eet altijd popcorn mee en amandelnootjes.. tja.. apen he :D

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:46

Haha wat een hilarisch topic.
Ons konijn kreeg gisteren een druif (hebben een giga struik in de tuin) en ook onder het motto, lust je toch niet..
Euh, dag druifjes!

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:50

Mijn kat eet gebakken paprika's en champignons maar een stukje verse zalm hoef je niet mee aan te komen want dat vreet meneer niet.
Hij heet Gizmo, geen idee wat kremlins eigenlijk eten :P

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 19:27

Roxxiejj schreef:
AngelofLove schreef:

En ik maar denken dat ik de enige was met een hond met een aparte naam :D
Mijn hond heet Aap, die doet haar naam ook niet eer aan *kuch* :+

Mijn hond eet altijd popcorn mee en amandelnootjes.. tja.. apen he :D

Hahaha, Aap, geweldig, eet ze geen banaan ;) Kiwi heette eerst iets met chiwi ofzo, en dat vonden we toch wel zo verschrikkelijk maar we moesten iets hebben met die klanken erin, dus tja, dan maar kiwi, en iedereen moet om die naam lachen :D

Maar over 'aparte eters', mijn moeder was net de andijvie aan het snijden, laat ze een blad vallen, gaat de kat ermee vandoor en die zat het, samen met de hond, in stukjes te scheuren en op te eten :+

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 19:41

Miss_Malfoy schreef:
Ons konijn kreeg gisteren een druif (hebben een giga struik in de tuin) en ook onder het motto, lust je toch niet..
Euh, dag druifjes!

Veel konijnen vinden druiven lekker, net als de bladeren en takken van de duivenplant.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 19:54

Manou schreef:
Miss_Malfoy schreef:
Euh, dag druifjes!

Veel konijnen vinden druiven lekker, net als de bladeren en takken van de duivenplant.

Bladeren heb ik hem nooit aan zien knagen, maar ik zal af en toe eens een lekker biologisch druifje uit eigen tuin voor 'm plukken. :D

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 20:14

BarockPinto schreef:
Mijn kat eet gebakken paprika's en champignons maar een stukje verse zalm hoef je niet mee aan te komen want dat vreet meneer niet.
Hij heet Gizmo, geen idee wat kremlins eigenlijk eten :P

Ik weet wel dat gremlins vermenigvuldigen als je er water op gooit, dat al geprobeerd? :)*

Mijn paard is helemaal gek van blauwe druiven (groene spuugt hij weer uit) mandarijntjes en bruin bier :Y) Los van elkaar dan hé :P

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 20:19

Katten zijn gek.Die van mij at toen ze jong was chocola.Nu lust ze dat niet meer.Mijn vorige kat maakte ook alle koelkasten open,daar had ik ook een ketting op.Niet zo leuk als je thuis komt en alles is uit de vriezer getrokken...

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 21:18

Om jullie even een beeld van mijn "monsters" te geven:

Afbeelding

Links Patser, rechts Plum :)

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 21:25

Mijn kitten is erg kieskeurig! wil niks hoor. plakje worst of iets wil ze niet! laatst had ze wel een stukje worst gegeten, maarja die heb ik niet altijd in huis ;)
Gistsnoepjes gaan er prima in, gek beest hihi

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 21:28

Mijn 5maanden oude kitten (vr)eet ook echt alles, laatst had ik een salade gemaakt, en die was niet helemaal op, zit meneer gewoon de uitjes, augurkstukjes én komkommer op te eten, wat dat beest ook onder ogen (en mond) krijgt, hij eet alles.
Nu eens proberen of hij ook pruimen lust :D

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 21:55

Oh ja, onze oudste kat eet ook ijs, maar dan wel vers hoeveijs en het liefst degene met stukjes speculoos erin 8-)

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 22:47

Storm76 schreef:
Mijn 5maanden oude kitten (vr)eet ook echt alles, laatst had ik een salade gemaakt, en die was niet helemaal op, zit meneer gewoon de uitjes, augurkstukjes én komkommer op te eten, wat dat beest ook onder ogen (en mond) krijgt, hij eet alles.
Nu eens proberen of hij ook pruimen lust :D

Die monsters van mij hadden de prullenbak open gekregen en daar lagen restjes sla in. Nou, vonden ze ook érg lekker :Y)
Net even een topic voor hen gemaakt:
[BB-ITP] Ondeugende Patser&Plum stellen zich voor!

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 22:59

erg leuk idd :D issie hij niet aan de race geweest??? ;) mijn poes vreet als ik niet oplet en het ligt op tafel de drop uit het schaaltje! maffe gek :D haha

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 13:02

Ben een dag verder en beide katten zijn niet aan de scheiterij. Ze hebben wel een kussen die op de nak lag kapot gebeten/uit elkaar getrokken. Was niet een heel speciaal kussen en van de Ikea dus ik haal zo een nieuwe. Hoop alleen niet dat ze dit blijven doen ...

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 13:45

Uthrick, wat een leuke katjes heb je, ze hebben vreselijk schattige smoelwerken :))

Onze Pop is ook een groente-eter (in tegenstelling tot onze kat Punkie van vroeger, die was drie dagen aan het overgeven als hij ook maar een minuscuul stukje groente binnen kreeg, hoewel die dan weer gekke dingen at als walnoten, brood en konijnenvoer :? ).
Het is elke avond vaste prik dat Pop bij de baas gaat zitten als we aan het eten zijn op de bank, ze gaat dan vreselijk schattig doen en zet haar 'oh baas, toe, mag ik een doperwt?'-gezicht op. En ja hoor, dan krijgt ze een doperwt, of twee, of drie := ook bladgroenten gaan erin, komkommer, kidneyboontjes (met bijbehorende tomaten-knoflooksaus), augurkjes, je kan het zo gek niet benoemen. Doperwtjes zijn toch wel haar favoriet, en daarom heeft ze nu de bijnaam 'Popperdop' gekregen :')