Beesten, af en toe...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Beesten, af en toe...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 10:26

Kun je ze wel achter het behang plakken. :+
Ik moet het even kwijt mensen, maar onze o zo leuke konijnemans heeft het 'm wéér geflikt.
Ditmaal zijn de tv en radio het slachtoffer, 1 kabeltje, volledig aan gort, en dus twee vliegen in één klap. }>
Nu zit hij vanaf de tafel in de tuin door het raam naar binnen te kijken, met een koppie van "is er wat baas?" :o?
Hij heeft nog een preek gehad, kabel voor z'n neus gehouden, maar dat maakte nou niet bepaald indruk. _O-

En tja je kunt er ook niet echt boos om worden. Ik geloof dat 'ie zich in elk geval kostelijk heeft vermaakt... :=
Nog meer mensen met van die sloopgrage mormels? :Y)

Krissie0

Re: Beesten, af en toe...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 10:32

Ow hou op scheid uit... Hoeveel onze Pluisemans al nie doorgebeten heeft, de eerste dag dat ze hier was is het mooiste verhaal.... :D Vriendlief op de Xbox een spel aan het spelen en opeens in beeld Put your controler back. Huh die zit er toch nog in? Whahaha kabeltje wel maar Pluisje had de kabel doormidden gebeten. Ow wat heb ik gegierd van het lachen zeg, gelukkig hadden we nog een controler en kon vriendje er om lachen. En de kabeltje van de surroud sound moesten er ook aan geloven...
Tjah knaagdieren he?

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 10:38

Hihi heel herkenbaar. :D
Hij mag ook eigenlijk niet binnen, maarja dat vind hij zo gezellig. En ik ook wel, zo'n konijntje dat achter je aan hobbelt.
Ach ja, 't is de aard van het beestje zullen we maar zeggen.

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 10:39

Ja we hebben al zoveel geprobeerd maar tis er nie uit te krijgen dus ja ze mag nie meer loslopen... alleen in de eetkamer met de minste kabels :D

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 10:54

Hier valt de schade aan snoeren erg mee, alleen een keer mijn telefoonoplader. Maar die had ik ook niet goed weggelegd.
Ik kan namelijk heel simpel een hekje door mijn kamer zetten zodat mijn konijnen rustig loslopen zonder dat ze bij de snoeren kunnen komen.
Een keer zijn ze aan de onderste lade van mijn ladekast begonnen, maar dat was blijkbaar toch niet zo lekker. Als er iets van papier op de grond valt willen ze daar ook nog wel een hapje van nemen. En ik vermoed dat ze wat hapjes uit de plint achter de bank hebben genomen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 10:56

Tja, je moet er nou eenmaal voor zorgen dat ze niet bij snoeren kunnen.
Heb je niet opgelet terwijl hij los was?
Voor hetzelfde geld krijgt hij een enorme stroomstoot en was het einde konijn..
Ik vind zulke dingen altijd een beetje onverantwoord.
Zelf heb ik een valkparkiet die het ook voorzien heeft op snoertjes, maar ik let altijd op en hij weet daarom ook dondersgoed dat het niet mag.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 11:16

Hier zijn de meeste snoeren ook al weggestopt, maar ik wist niet dat hij in de kast ook bij snoeren kon. Daar is hij dus stiekem ingekropen. ;)

En tja we fixen het wel weer hoor, en anders gaat hij met kerst maar in de pan. }>

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 12:19

Ik verbaas me altijd dat ze daarna nog vrolijk rondhuppelen.
Moet jij eens proberen om een willekeurige draad waar stroom op staat gewoon door te knippen ;) :D .

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:20

Wij hadden ooit een loslopende caaf, maar die kwam nergens aan. Ook hebben wij eens een konijn gehad die een electriciteitsdraad had doorgeknaagd, resultaat: 2 zwarte tandjes en een verbrand smoeltie. :(:) Dat was voor ons een reden om juist te checken of er nergens maar dan ook nergens meer draadjes te benaderen waren door nijn. Als het je dus vaker dan eens overkomt vind ik dat toch wel wat onvoorzichtig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:47

Mijn hamster was een x ontsnapt en toen had zij de kabel van mijn mp3 kapot gebeten. Gelukkig had ik er nog 1 liggen. Anders kon ik nu geen muziek meer luisteren :') En ze had zo´n baby aap ( wat beweegt en geluid maakt enz.) de hele kont van kapot gebeten :')

En onze berner, heeft het mobieltje van me vader kapot gebeten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:55

Hier geen sloperd, maar een jonge hond die ons buitengesloten heeft := _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:59

whaha, dat hebben ons pekingezen ook gedaan :') gelukkig hadden we de sleutel mee van de voordeur ;)

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 18:43

LDRD schreef:
Ik verbaas me altijd dat ze daarna nog vrolijk rondhuppelen.
Moet jij eens proberen om een willekeurige draad waar stroom op staat gewoon door te knippen ;) :D .

Inderdaad, die beesten hebben er gewoon een neus voor ofzo. :Y)
Maarja, elektriciteit kan hij dus niet bij, dit draadje dus wel.

Pa is overerigens niet blij. Die heeft de hele middag in de kruipruimte gespendeerd om het weer te fixen. :(:)

Het afgebeten stuk bewaar ik, voor Sinterklaas.
(Wij hebben de traditie om elkaar allemaal lüllige kadootjes te geven. :D Pa krijgt al jaren aardappels, kapotgeknipte pyama's etc.)

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 19:02

Leuk zo konijn :P je pa zal idd niet blij zijn
dat je konijn nog naar binnen mag :D