Het gene waar ik altijd bang voor was het gene waarvan ik zo blij was dat het me nooit overkomens is, is nu dus helaas gebeurd
Heb een kit gevonden
Op zaterdag 12 sept besloten vriend en ik pannenkoeken te gaan eten. Dat huisje staat in het Lingebos, dat is een groot park, klein bos. Een recreatieplaats met golf,camping, manege en het pannenkoekenhuis, verder staan daar in de buurt ong 5 boerderijen.
Goed we reden daar en opeens stak iets kleins de weg over, dus ik roep al ff wachten kijken of we hem kunnen vinden.
Jawel hij zat in het gras, samen met een ander poesje, ik stapte uit de auto en en dan andere poesje rennde keihard weg

Hij ontspande zich en begon te lopen en kopjes geven, maar toen

Vriendlief die honger had werd pissig en vond dat ik hem neer moest zetten, maar dat kon ik niet, wat moest zo'n kit nou in het lingebos, daar hoorde hij toch niet thuis.
Bovendien hij was brood en broodmager ik voelde al zijn botjes ook op zijn heupen.
Goed theedoek gepakt, kat ingewikkeld en schoonzus opgebeld, zij zou een bench klaar maken met voer mandje enz.
Katertje was in de auto zo rustig hij lag op zijn rug in vriendlief zijn handen, sterker nog hij wil af en toe in slaap en spinnen dat ie deed kwam boven mijn moter uit

Goed aangekomen ff check gedaan, schone ogen, schone poepert, veel vlooienpoepjes maar toen nog geen vlo (hebben er gister nog maar 1 ontdekt) meneer ging gelijk eten dus brok kende hij al, en daarna slapen.
Zondag is ie veel wakkerder wil nog wel kroelen maar ook verkennen, hij staat in een schuur waar het bast van de vogels (volliere) maar dat doet hem niks.
Hij is super tam en lief hij is zindelijk (maar had nog niet gepoept) ik kan me bijnan niet voorstellen dat ie een wilde kat is.
Maar wat moet een kit van 3 maanden in het bos zonder mensen.
En nu, hij staat op amivendi, ik ga vanmiddag naar het asiel maar ik wil niet dat ie daar terrecht komt, hij is zo lief zo cute.
Zelf kan ik hem niet hebben ik heb al 3 binnenkatten.
Heb zo'n verdriet dat ie weg moet, heb verdriet dat ik hem gevonden heb, heb verdriet om het ene poesje in het bos wat misschien nu zo eenzaam is.
Hoe moet ik nu verder, en wie heeft er intresse in deze lieve knul van 3 maanden.

Hij is inmiddels verplaatst naar een groter hok waar ie gewoon kan bewegen.
Maar dit is zijn tijdelijke verblijf plaats ivm met ziektes en vlooien