Zoals beloofd in dit topic [BB-ITP] Vakantie-Pannenkiekjes, deel 1 is hier deel 2............met de titel:Quinto en de Hollandse Lucht...........zo, deel 3 wordt met Max dus die komt op een andere plaats!
WAUW wat een gave Pannenkiekjes zeg!! En je hebt het super vast weten te leggen wat ENORM het is.... ik heb nu helemaal strand zin gekregen Wat lijkt Quinto toch veel op zijn pa op die foto!! En ehhh die meeuwen he... die moesten zeker van het strand af?
wat is het ook een gaaf beest he.... die kleur past perfect bij de hollandse wolkenluchten prachtige foto's weer PK
Heerlijk...leuk om te zien,dat jullie Quinto zo`n lol kan hebben ..met zichzelf en de meeuwen... Waar is deel 3...
Ja natuurlijk mochten er geen meeuwen op ZIJN strand zijn! Hij heeft het in ieder geval lekker druk gehad daar!PK ik vind ze echt te gaaf met die prachtige wolken luchten zo, echt Hollands en om zo bij weg te dromen weer
Mén, nog meer van die gave fotos!!!! Ik ben gek op wolkenluchten Foto nr. 2 is qua wolkenpartijen mijn favoriet en deze vind ik ook geweldig:
charita schreef:Laat die MM nou ff staan................Hoe weet jij dat nou? Wederom bedankt voor de complimenten, morgen komt het topic van Max het zeepaardje......
Wat is de Nederlandse kust toch GAAF!Die puntoortjes op die drie-na-laatste !Prachtig vastgelegd weer PK.
Had ik deel 2 toch zo maar gemist.Prachtige luchten zeg. Nu willen we allemaal volgend jaar naar het strand. Wordt het toch nog vol.
Prachtige foto's weer PK; dat ik daar nou gewoon elke dag van mag genieten he, dat ben je toch een rijk mens ?Bedankt en ik ben benieuwd naar deel 3