hoi,
sinds een week zijn we verhuist naar onze hoeve. We zitten helemaal achterin en hier lopen ook een hele boel wilde poezen rond. Nu zat er gisteren morgen een heel kleine rosse kitten aan de kant , toen ze er gisteren avond nog zat heb ik ze maar gepakt en binnen genomen. Het kleine poesje was gewoon uitgehongert , ze zou mijn vingers gewoon mee opgegeten hebben. Voor een wilde poes vond ik het niet normaal dat ze het eten zo uit je handen weghaalt om het vervolgens onder de kast al blazend en grommend op te eten. Nu schat ik haar zo een 5 weekjes, een heel kleintje dus. Waar de mama is weten we niet, ze jagen vrij veel bij ons misschien dat ze mama wel dood geschoten hebben ? Nu zit er nog zo een klein hummeltje al heel de dag te miauwen, maar deze krijgen we niet te pakken. Het poesje dat we toch gevangen hebben , zijn we mee naar de dierenarts geweest en ze had al uitdrogingsverschijnselen. Nu hoop ik het andere katje ook te pakken en deze 2 hummeltjes mogen dan blijven.
Heeft iemand misschien nog tips om zo een kleine kitten wat minder bang te krijgen ?