Mijn katten..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suuzert

Mijn katten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 14:03

Ik ben iemand die alle dieren leuk vind. Als ik iets zie en ik denk hmm, dat past er nog wel bij, dan neem ik dat mee. Of dat nu een varken is of een konijn... het liefst denk ik gelijk kom maar bij mama. Nu is mijn moeder ook zo en voor mijn verjaardag zijn we een kitten uit gaan kiezen. Toen zag ik het enige mannetje, en ik wilde een man, maar die was wat druk. Mijn oog viel voor zijn zusje, die was rustig.. kroelerig, maar hing wel enorm aan haar broer. Dus die apart houden, kon natuurlijk niet (besloot ik voor mijzelf :P ). Ik heb ze toen maar allebei genomen. Wat een vreselijke rotzooi maakte ze zeg. Ik heb al een andere kat maar ik heb nog nooit katten opgevoed, of hoeven verzorgen wat betreft vieze kattenbakken. Ze waren zindelijk maar als ik niet op tijd de bak verschoonde poepten ze ernaast, katten houden natuurlijk ook niet van vieze poten. En daar had ik nog wat moeite mee... mezelf er naartoe zetten. Nu hebben ze twee, grotere kattenbakken en verschoon ik ze maar gewoon elke dag, of twee keer per dag als het nodig is. En nu gaat het goed :)

Ze zijn inmiddels alweer 3 maanden en 3 weken, maar ik zou ze zo niet meer kwijt willen. Ze hangen aan me alsof het nog baby's zijn. Ze komen na het eten altijd op mijn schoot liggen 1 voor en 1 achter de laptop. Of ze liggen languit in mijn nek en op mijn borst. Als ze niet geaait worden piepen ze nog net zo lief als toen ze nog heel klein waren. En als ik tegen ze praat kijken ze me ook aan van, oja joh..vind ik ook. Als ze honger hebben zijn het krengetjes maar allebei toch nog zo grappig.. ben er gewoon heel blij mee :) En dat wilde ik ff zeggen haha.

Afbeelding
Afbeelding

bnb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 19:10

Achhhhh wat een heerlijke smoeltjes!!!! En wat goed dat je alletwee genomen hebt +:)+

_Leonieee

Re: Mijn katten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 13:21

Wat lieef! Mooie kleuren hebben ze :D
Ik heb zelf ook 2 katten, 2 zusjes. De een gaat ook altijd miauwen als ze geen aandacht krijgt en de ander wordt hyperdepieper na het eten :P

mvs

Re: Mijn katten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 13:25

jammer dat de laatste foto niet scherp is maar het is wel superschattig!

kleine poesjes zijn enorm leuk :D