Zo, MissPK en ik zijn net weer terug van onze vakantie bij Manege Noot in Callantsoog en aangezien dit de eerste vakantie was met Max en Quinto samen heb ik errug veel foto's gemaakt (bovendien is de Nederlandse kust en wolkenlucht zo vreselijk mooi, je blijft knippen.............) Ik zal een paar topics maken met specifieke onderwerpen, het onderwerp van dit topic is:
De ondergaande zon aan de kust
........en dan een bekende tegenkomen......het paard en de man van Dropje2
de mooie achtergrond, vooral de bovenste foto met Puntoor.. helemaal . Ik zou hem zo uitvergroten en in mijn huiskamer hangen
Laika
Geplaatst: 11-09-09 10:22
Die bovenste is echt om te Schitterende plaatjes PK! Lekker sfeertje geven ze weer
MissPK
Geplaatst: 11-09-09 10:22
Oh! En wat was het toch gaaf!!! De bossen hier zijn mooi maar de Nederlandse kust is ook echt prachtig vooral met zo'n mooie zonsondergang of een woeste zee met storm!
jottum
Geplaatst: 11-09-09 10:27
Wat een heerlijke rust straalt het uit. 't Is ook net of je de zee kan horen.
XoNo
Geplaatst: 11-09-09 10:29
Jezus wat een enorm gave foto's!!!
superpony
Geplaatst: 11-09-09 10:30
Zo, ze zijn echt heel mooi. Je zou ze zo kunnen verkopen.....
Het was vreselijk gezellig dat jullie bijna 3 weken bij onze manege gelogeerd hebben en wat hebben we lekkere ritjes gemaakt. Absoluut voor herhaling vatbaar!
Bedankt voor de supermooie foto's en ook wij zijn heel benieuwd naar de volgende delen!
Djeez.................wat ongelooooooooooooflijk mooi!! PK.....je bent een verdomd goede emotionele knopjesdrukker, je werken zijn gaaf en stralen emotie uit!!
Echt Gaaaaaaaaaaaaaafffffffff, wat een mooie fotos! echt super....... en idd zoals eerder gezecht het is alsof je de zee kan horen zo mooi en rustgevend zijn de fotos!
wanneer komt deel 2?
Pannenkoek
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-09 21:25
Thanks voor de complimenten, dat doet me altijd goed!
Ik zoek nog een thema voor de volgende serie, ik denk iets met wolken, blauwe lucht en zon...........nog effies geduld.
Wauwwwwwwww! Wat een heerlijke vakantie aan de Hollandse kust! Jullie hebben vast enorm genoten! Met Quinto en Max! Geweldig!! Heb je ook nog lekker aan het strand gereden enzo MissPK??