De rat van 2 is de laatste dagen heel slecht en vanavond echt helemaal ingestort. Ze zit nu weer aan de antibiotica ivm chronische luchtweg infectie die ze er nu echt niet bij kan hebben. Ze is dusdanig slap dat ze niet meer kan klimmen, fatsoenlijk lopen, eten of drinken. Net een lappenpop als ik haar oppak. Het blijkt dat ze niet goed bij de drinkfles kan komen aangezien ze uitgedroogd is. Ik geef haar nu met de hand boullion om aan te sterken, en dat neemt ze heel gretig aan. Evenals de chocolade pasta met antibiotica

Voor nu ligt ze lekker apart in een reismandje, zodat ze in alle rust kan slapen. Als ze de nacht goed doorkomt en wat aansterkt kan ik haar natuurlijk daar niet in houden. Als ze niet bijkomt krijgt ze morgen een enkeltje DA

De andere twee ratten zijn jong en echt een stel vlegels, die liggen ook meestal in het hangmatje te slapen terwijl de oude rat beneden in het huisje ligt. Wat is nu het beste: de oude rat apart houden met oa een waterbakje op begaande grond (ik wil namelijk nog best wel een extra kooi kopen als dat nodig is) of haar gewoon terug doen bij de andere twee in de furret xl kooi?