Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie1 schreef:Je kunt meteen sectie laten verrichten volgens mij. Als het gaat om hoelang het mag duren voor het moet, geen idee, maar je kunt hem in de koelkast leggen tot bv morgen en hem dan naar de dierenarts brengen.
AngelofLove schreef:Gaat het om een officiële sectie of wil je het alleen voor jezelf weten?
AngelofLove schreef:Ik weet niet wat voor weer het in Nederland was maar hier is het de afgelopen 2 dagen best warm geweest en dan eet 1 van mijn katten ook beduidend minder als op 'normale' dagen.
Misschien rare vraag maar kan het niet zijn dat je auto koelvloeistof lekt? Dit is namelijk giftig voor katten (honden etc) maar schijnt een bepaalde smaak te hebben waardoor katten en honden het dus weleens willen oplikken...
MamboBeach schreef:AngelofLove schreef:Ik weet niet wat voor weer het in Nederland was maar hier is het de afgelopen 2 dagen best warm geweest en dan eet 1 van mijn katten ook beduidend minder als op 'normale' dagen.
Misschien rare vraag maar kan het niet zijn dat je auto koelvloeistof lekt? Dit is namelijk giftig voor katten (honden etc) maar schijnt een bepaalde smaak te hebben waardoor katten en honden het dus weleens willen oplikken...
Bij mijn weten niet hoor. Nee, anders zie ik dat wel op de oprit.
Ik was altijd wel bang om hem dood te rijden want hij zat wel heel vaak onder de auto!
Gebeurt dat niet ligt hij gewoon dood voor de stal.
zonnebloem18 schreef:Kan maar was het niet echt trek of echt niet eten.
Als hij buiten liep kan hij natuurlijk ook wel iets gevangen hebben waardoor hij niet zo'n trek had.
Maar als hij niet de enige was in de afgelopen tijd zou ik het zeker uit laten zoeken en als het mogelijk is de andere katten tijdelijk binnen houden.
Koele kelder is trouwens ook een prima plek eventueel vriezer maar als je morgenvroeg kan brengen kan dat nog prima.
Ik heb weleens na 28 uur een beestje weggebracht dat was net op het randje, dat is dan voornamelijk voor bepaalde gifstoffen.
suuzepuus schreef:poehe dat klinkt niet fijn. ik snap dat je sectie wilt laten verrichten om misschien je overige katten leed te besparen. sterkte!