heb ze nooit echt heel bijzonder gevonden of er een echt gewild
Het meeste wat op marktplaats staan voor een koopje is meestal zware broodfok en doorfok zonder papier of gewoon gekruist dusja het risisco om in chihuahua te kopen die niet helemaal in orde is is best groot mocht je 'particulier' kopen voor niet al te duur. Tot vd week ik kwam bij een vriendin van mij in denhaag zij heeft er dus ook heen dus ik kijken naar dat 'ding'
black and tan kleur een teefje best speels en gezond met stamboom ze gaat dus een nestje fokken ermee en de pups dan waarschijn voor best duur verkopen. Nou stelde ze me voor dat ik er dan ook 1 zou mogen nemen uit het nest ! Opzich vind ik dat best een heel leuk en aardig aanbod want oor chihuahua met stamboom betaal je zo over de 1000 euro ,niet echt een koop die ik gauw zou doen
Maarja ik weet het nog niet hoor vond haar chihuahua wel heel leuk maar om er nou toch zelf een te nemen .. Ik moet er nog goed over nadenken! Ook al krijg ik hem gratis zoon beslissing gaat niet over een nacht ijs .. Wat zouden jullie doen? En wat vinden jullie van chihuahua als ras ? Chihuahua eigenaren jullie zijn van harte welkomjullie ervaringen met dit ras hier neer te zetten

Maar goed het is inderdaad heel leuk van je vriendin dat ze je een gratis pup aanbiedt maar zoals je al zegt in je beginpost vind je het ras niet echt geweldig... Dus als ik jou was zou ik het niet doen. Of je zou heel veel info moeten inwinnen over dit ras en dan toch zeggen van : jaa dat is het ras dat bij me past! En gaan kijken of je bij een van de toekomstige pups een klik hebt, maar anders zou ik het niet doen. Want schattige pups worden groot en dan moet je nog 15 jaar met een chihuahua rond willen lopen, terwijl het dier niet goed bij je past, en of je daar gelukkig door wordt, of de hond gelukkig van wordt is niet te zeggen.