Dag lieve kleine man !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SuzanLarissa

Dag lieve kleine man !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-09 14:45

8 weken geleden liep er zomaar een hele mooie Pers bij ons in de tuin , slecht uitziend en geen riempje.
Uiteindelijk hebben we hem kunne pakken , en hij leek op de kat van iemand van een straat verder op ik met hem onder de arm naar dat huis toe en aangebeld niemand thuis.. hem voor de deur gezet en ben weer naar huis gegaan.

Sindsdien zat hij elke ochtend middag en avond bij ons thuis, met de pleegnaam PoesPoes, ondertussen had hij een riempje om en waarom zijn klitten weggeschoren.
Zon lieve slimme maar een beetje onhandige kat was het, hij wou graag spelen en rende met regelmaat met speeltje en al de tuin uit.
Bij de dierenarts waar ik werk hebben we hem laten controleren van wie die was , terwijl nu al zon 5 weken bij ons huis liep.
Hij bleek inderdaad van het huis in de andere straat te zijn, wij gaan informeren bij de buren. Hij blijkt al die tijd niet thuis te zijn , op zakenreis, en iemand kwam hem elke keer voer brengen. Hij heet Cosmo en is nu 3 jaar en 11 maanden.
We brachten hem elke avond weer naar huis omdat hij steeds s'nachts voor de deur bleef zitten , hij wou zo graag aandacht.

Overdag kwam hij gewoon bij ons binnen , de andere katten waren er niet helemaal blij mee, maar vervelend waren ze niet.
Waar ik heen liep, liep hij me achterna.
Hij sliep maar al te graag bij mij op de bank en hield zo van knuffelen , zodra je hem aanraakte begon hij al te spinnen, vaak lag hij op de veranda te genieten van de zon met zun koppie in de lucht gestoken de frisse lucht opsnuivend..

Vorige week was hij nu al 7 of 8 , weet het niet eens meer, weken al bij ons thuis.
Hij was zo op zijn gemak bij ons binnen.
Gisteravond uit geweest naar het stadsfeest, s'ochtends toen ik de kranten wilde gaan doen rende hij nog als een gek naar me toe toen ik hem riep,
Toen ik s'avonds terug kwam moest mijn moeder me wat vertellen ,

Cosmo is dood zei ze, ik geloofde het eerst niet..

Cosmo is gistermiddag bij het huis waar hij eigenlijk hoort te wonen doodgereden door onze buurvrouw, ze moest uitwijken voor een kind waardoor ze dicht langs de bosjes kwam waar Cosmo net uit schoot..
Hij was op slag dood.
S'middags had de dierenambulance hem opgehaald

O lieve Cosmonaut! Waarom jij ,
het is misschien raar maar in de 8 weken ben ik als een blok voor je gevallen, dat lieve kopje met die mooie amandelbruine oogjes,
Lieve kleine man zal je nooit vergeten !! Y;( |(

Vanacht praktisch niet geslapen , bijna de hele dacht mun ogen uit mun kop gebruld..
Vanochtend zijn baas gebeld , hij zat in Australia, en schrok zich kapot.
Morgen komt hij naar huis , en dan kan Cosmo worden opgehaald bij de Dierenambulance..

Cosmo is nog geen 4 geworden..

Lieve kleine schat (L)(L)
Afbeelding

NoaSky

Re: Dag lieve kleine man !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 14:48

Ach gosh, dat is wel sneu!

Natuurlijk ga je je hechten aan zo´n beestje ook al waren het pas 8 weekjes, hij had verder niets als jullie die hem aandacht gaven..

Sterkte ermee!

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 14:51

ah jeetje.... dat is echt niet leuk! kan me voorstellen dat je aan hem gehecht raakte...

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 15:00

wat zielig! |(
het is nooit leuk wanneer er een dier
overlijdt :n :(:)

Sterkte!

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-09 15:01

dankjulliewel :) :\ , ben echt een wandelende zombie vandaag...

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:05

Ach wat vreselijk...... maar wát fijn dat jij hem in zijn laatste weekjes nog van zoveel liefde en aandacht hebt kunnen voorzien! Sterkte met dit verdriet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:27

Laika schreef:
Ach wat vreselijk...... maar wát fijn dat jij hem in zijn laatste weekjes nog van zoveel liefde en aandacht hebt kunnen voorzien! Sterkte met dit verdriet!

Nou idd, als je dit toch van te voren had geweten....Arm dier was natuurlijk helemaal de weg kwijt omdat zijn baasje weg was.
Heel veel sterkte zonde van zo'n mooi dier!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:28

He wat vervelend dat hij maar zo jong heeft mogen worden. Vind het niet gek dat je in 8 weken aan hem bent gaan hechten hoor.. Wij hebben altijd een hondje te logeren in de zomer die komt vaak een maand en soms meer, dan mis ik hem toch ook wel erg als hij weer weg is.. Sterkte meid :(:)

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:36

ogg wat sneu en wat een mooi beestje zeg

en hij was erg jong helaas dat het zo is gelopen zeg.

sterkte ermee

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 09:23

bedankt voor jullie reacties :)